Felix Rosenqvist bude v sezoně 2016 novým testovacím jezdcem u Mercedesu. Tento Švéd je úřadujícím mistrem Evropské Formule 3.
Mercedes si pro sezonu 2016 zavázal úřadujícího mistra Evropské Formule 3. 24 letý mladík tak přebírá post od Estebana Ocona, který pro letošní sezonu dostal u stuttgartské značky stabilní závodní kokpit. "Už delší dobu pěstuji k Mercedesu velmi dobrý vztah a v týmu se cítím velmi dobře," říká Felix Rosenqvist, který už v dorosteneckých kategoriích často využíval náčiní od Mercedesu.
"Samozřejmě to pro mě bude nová zkušenost být testovacím a náhradním jezdcem týmu v DTM. Vloni tuto roli zastával Esteban [Ocon]. Pomáhal závodním jezdcům a sám sebe připravoval na budoucí nasazení v DTM. Když člověk dostane šanci jet v DTM, tak chce být co možná nejlépe připravený. Když to tak vezmeme, tak se pro mě jedná o skvělou příležitost, jak se toho co možná nejvíce o DTM naučit," pokračuje Rosenqvist.
Týmový šéf Mercedesu v DTM, Ulrich Fritz, dodává: "S Felixem Rosenqvistem pro náš tým získáváme velký talent jako testovacího a náhradního jezdce. Jak důležitá tato role může být ukázalo onemocnění Daniela Juncadelly na finálovém závodu na Hockenheimu 2015. Tehdy za Daniela zaskočil v pátečním tréninku Esteban, Daniel pak naštěstí v sobotu mohl opět sedět v autě."
"Felix prokázal svůj potenciál dvěma vítězstvími na náročné trati v ulicích městské trati v Macau a také vítězstvím Evropské Formule 3. Teď získává šanci v této sezoně sbírat cenné zkušenosti v DTM v našem týmu." My jen dodejme, že Rosenqvist vloni vyhrál v Evropské Formuli 3 hned 13 závodů a získal tak zaslouženě titul.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?