Mercedes výrazně změnil rozložení jezdců mezi týmy

Mercedes promíchal sestavy týmů
Mercedes promíchal sestavy týmů, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 20. února 2016 21:00
Sdílej:

Mercedes se rozhodl před sezonou 2016 výrazně promíchat sestavy svých týmů. Sestavu oznámil již minulý týden, místo odcházejícího Pascala Wehrleina, který míří zkusit štěstí do F1, zaujme mladík Esteban Ocon.

Na rozdělení jezdců mezi týmy jsme si ale museli počkat delší dobu. Došlo k poměrně výrazným změnám. U týmu ART zůstává Gary Paffett (druhou sezonu), nejzkušenějšího pilota týmu Mercedes doplní mladíček Esteban Ocon.

U týmu Mücke dojde na změnu obou jezdců. Za tento tým vloni jezdili Daniel Juncadella a Maximilian Götz, kteří pro letošek míří týmů HWA AG, nově v německém týmu pojedou Lucas Auer a Christian Vietoris. U HWA naopak zůstávají Paul Di Resta a Robert Wickens.

Důvody těchto velkých změn se pokusil vysvětlit Ulrich Fritz, šéf programu Mercedes AMG DTM. Podle něj to jezdcům poskytuje novou výzvu: "Rozhodli jsme se změnit rozložení mezi týmy, abychom jezdcům dali nový impuls. Jsem přesvědčen, že změna prostředí dá člověku novou motivaci.

Minimálně výměna názorů a nové způsoby nazírání na výzvy je ku prospěchu všech. Zajistili jsme, že i při přeřazování jsme skloubili mládí a zkušenost v jednotlivých týmech."

Rozdělení jezdců mezi týmy:Team ART:#2 Gary Paffett#34 Esteban Ocon

Team HWA I:#12 Dani Juncadella#6 Robert Wickens

Team HWA II:#3 Paul Di Resta#84 Maximilian Götz

Team Mücke:#22 Lucas Auer#8 Christian Vietoris

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.