Ekström je u Audi spokojen, líbí se mu rodinná atmosféra, o kterou se stará Wolfgang Ullrich

Mattias Ekström je u Audi spokojen
Mattias Ekström je u Audi spokojen, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 19. ledna 2016 10:34
Sdílej:

Jezdec Audi, Mattias Ekström, chválí sportovního šéfa Audi, Wolfganga Ullricha, a prozrazuje, že Rakušan se v týmu neustále stará o dobrou atmosféru.

Mattias Ekström přišel do DTM v roce 2001 ve věku 22 let. Ročník 2016 tak bude jeho již 16. sezonou v tomto šampionátu. Jistě zajímavé je, že od svého debutu v roce 2001 je dnes 37letý Švéd věrný Audi. Mattias se u ingolstadtské automobilky cítí báječně a vyzdvihuje především sportovního šéfa Audi, Wolfganga Ullricha. 65letý Rakušan, pod kterým se vloni po "Schieb ihn raus" aféře houpala židle, se prý v týmu neustále stará o dobrou atmosféru. 

"Doktor Ullrich je jedním z nejúspěšnějších šéfů v motorsportu všech dob, to nemusím extra zmiňovat. Jako persona se velmi snaží o to, aby porozuměl týmu, pilotům a autu. Neustále o těchto věcech se všemi mluví a snaží se pomoci. Když potřebujete jeho pomoc, tak je tu skoro neustále pro vás, což je dobré," říká Mattias Ekström v rozhovoru pro 'Wheels by Wovka'.

"Normálně je velmi laskavým chlapíkem, pokud neděláte něco hloupého, pak se umí rozzuřit, ale to se stává jen výjimečně. Většinou zůstává klidný a snaží se docílit zdravé, sportovní a rodinné atmosféry. Před mnoha závody ke mě přišel, podal mi ruku a řekl mi, že mi věří a doufá, že budu mít dobrý závod," pokračuje Švéd. 

"Je těžké najít ten správný příklad. Přijde za mnou, motivuje mě a říká, že mi věří. To je zvláště během špatných dní vždy hezké slyšet. Když je naštvaný, tak není žádným tajemstvím, že jsem udělal nějakou hloupou chybu. Věřím, že na mě nikdy nebyl naštvaný neprávem," říká šampion DTM z let 2004 a 2007. 

Ekström na svůj třetí titul z DTM stále čeká. V roce 2014 skončil druhý za mistrem Marco Wittmannem na BMW, vloni byl opět druhý za Pascalem Wehrleinem na Mercedesu. Jeho týmový kolega, Jamie Green byl navíc třetí. Pro rok 2016 má už ale Mattias plán: "Musím dělat méně chyb". 

Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.