DTM tento týden zamíří do Španělska na okruh Jerez de la Frontera. Zde se uskuteční tradiční přesezonní test mladých jezdců. Test bude trvat tři dny, bude se jezdit v úterý až čtvrtek.
Za volantem Audi RS5 DTM dostane příležitost se předvést 6 mladých jezdců. Konkrétně půjde o Australoamerična Matthewa Brabhama (vnuk legendárního Jacka Brabhama), Španěla Mitche Evanse, Brita Bena Hanleyho, Španěla Alexe Paloua, Francouze Arthura Pica a Itala Antonia Giovinazziho (ten už v DTM debutoval letos v Moskvě, když nahradil potrestaného Scheidera). Jezdcům budou k dipozici tovární jezdci Audi pro DTM - Mattias Ekström a Miguel Molina.
Mercedes nasadí letošní specifikaci modelu C-Klasse AMG DTM. Za jeho volantem se budou prezentovat Němec Maro Engel (vyhrál FIA GT World Cup v Macau s Mercedes-Benz SLS AMG GT3), mistři ADAC GT Masters Luca Ludwig (syn Klause Ludwiga, bývalého jezdce DTM) a Sebastian Asch, Dán Kevin Magnussen (bývalý pilot McLarenu v F1), Jazeman Jaafar (Formule 3,5), Raffaele Marciello (šampion Formula 3 2013), a letošní mistr Formula ADAC Mikel Jensen.
BMW dá šanci nejmenšímu počtu talentů - do M4 DTM usednou Jesse Krohn, Louis Deletraz, Alexander Sims a George Russell. Na závěr dodejme, že šance na získání závodního místa pro příští rok je u Mercedesu a BMW, Audi už sestavu oznámilo.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.