Giedo van der Garde, bývalý pilot F1, by si měl na začátku prosince v Jerezu vyzkoušet vůz DTM od Mercedesu.
Na konci srpna, kolem VC Formule 1 v Belgii, se začalo spekulovat, že by se mohl Giedo van der Garde už brzy stát jezdcem Mercedesu v DTM. Holanďan zkraje roku sice vyhrál soud se Sauberem o závodní sedačku a švýcarský tým jej musel nechat zavodit, ale jezdec se rozhodl stáhnout. V Belgii se znovu objevil v paddocku F1.
Pozval jej Mercedes a novinářům řekl, že se aktuálně soustřeďuje na získání sedačky v DTM. 'Autosport' teď přišel s informací, že by se měl zkraje prosince zúčastnit tradičního testu mladíků na okruhu v Jerezu. Usednout by měl do Mercedesu. V Belgii při Grand Prix F1 novinářům listu 'Telegraaf' řekl: "Byla to dobrá zábava, mám možnosti."
Giedo jezdil v sezoně 2013 pro Caterham v F1. Letos testoval například Bentley GT3 pro tým HTP na Hockenheimringu. Teď se zdá, že by se 30 letý jezdec mohl v DTM připojit k dalším jezdcům, co už mají s F1 zkušenosti - Paulu di Restovi a Timu Glockovi.
Dále by se měli za volantem Mercedesu objevit také Jack Dennis (pilot Formule 3) a také Jazeman Jaafar, který jezdí Formuli Renault 3.5. Jezdce z Malajsie podporuje sponzor značky ze Stuttgartu, společnost Petronas.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?