Giedo van der Garde, bývalý pilot F1, by si měl na začátku prosince v Jerezu vyzkoušet vůz DTM od Mercedesu.
Na konci srpna, kolem VC Formule 1 v Belgii, se začalo spekulovat, že by se mohl Giedo van der Garde už brzy stát jezdcem Mercedesu v DTM. Holanďan zkraje roku sice vyhrál soud se Sauberem o závodní sedačku a švýcarský tým jej musel nechat zavodit, ale jezdec se rozhodl stáhnout. V Belgii se znovu objevil v paddocku F1.
Pozval jej Mercedes a novinářům řekl, že se aktuálně soustřeďuje na získání sedačky v DTM. 'Autosport' teď přišel s informací, že by se měl zkraje prosince zúčastnit tradičního testu mladíků na okruhu v Jerezu. Usednout by měl do Mercedesu. V Belgii při Grand Prix F1 novinářům listu 'Telegraaf' řekl: "Byla to dobrá zábava, mám možnosti."
Giedo jezdil v sezoně 2013 pro Caterham v F1. Letos testoval například Bentley GT3 pro tým HTP na Hockenheimringu. Teď se zdá, že by se 30 letý jezdec mohl v DTM připojit k dalším jezdcům, co už mají s F1 zkušenosti - Paulu di Restovi a Timu Glockovi.
Dále by se měli za volantem Mercedesu objevit také Jack Dennis (pilot Formule 3) a také Jazeman Jaafar, který jezdí Formuli Renault 3.5. Jezdce z Malajsie podporuje sponzor značky ze Stuttgartu, společnost Petronas.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.