Estoril: Dnes nejrychleji Nico Müller na Audi

Muller, Nico
Muller, Nico, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 27. března 2015 22:19
Sdílej:

ESTORIL - 3. DEN; Audi si díky Nicu Müllerovi připisuje další nejrychlejší čas na oficiálních testech DTM pořádaných promotérem, společností ITR. Druhý čas zajel Timo Scheider a nejlepší Mercedes byl v rukou Garyho Paffetta na třetím místě.

Jezdec Audi, Nico Müller, potvrdil svoji silnou formu. Poté, co Švýcar zajel už ve čtvrtek druhý nejrychlejší čas, tak dnes zajel čas 1:32,443 min, což ho zařadilo na první místo z dnes 12 testujících jezdců. Zároveň se jedná o nejrychlejší čas, který jsme v rámci těchto třídenních testů viděli.  "Byl to pozitivní den. Bylo hezké, že jsme mohli celý pátek jezdit za konstantních podmínek a za sucha. Dlouhé stinty šly také dobře a je samozřejmě příjemné zakončit testy s nejrychlejším časem. Byly to sice jen testovací jízdy, ale tým si odváží dobrý pocit," říká Nico Müller.  Druhé místo si dnes připsal Timo Scheider hájící rovněž barvy Audi, jeho ztráta byla 0,143s. Třetí příčku bral Gary Paffett, který byl nejrychlejším jezdcem na Mercedesu. Na čtvrtém místě byla další Audi v rukou Miguela Moliny. Zajímavostí jistě je, že všichni čtyři nejrychlejší piloti zajeli svoje maxima do obědové pauzy, která byla v Estorilu od 14. hodiny.  Pro Garyho Paffetta se jednalo o první den v novém týmu Mercedesu, ART GP. Jezdec si jej na Twitteru pochvaloval. I dnes se testovalo od 10. do 14. hodiny, pak následovala obědová pauza a pak další čtyři hodiny. Nejlepším jezdcem na BMW byl Antonio Felix da Costa, který dostal svoji BMW M4 na páté místo. Na Müllera však ztratil už  0,409s. Pro BMW to byl vůbec poměrně špatný den. Maxime Martin, který byl se 154 koly nejpilnějším pilotem, Tom Blomqvist a Timo Glock obsadili poslední tři místa. Někdejší pilot F1 ztrácel dokonce 1,278s.  Výsledky třetího dne testů: 01. Nico Müller (Audi) - 1:32,443 min (151 kol) 02. Timo Scheider (Audi) - 1:32,586 (108) 03. Gary Paffett (Mercedes) - 1:32,640 (136) 04. Miguel Molina (Audi) - 1:32,673 (133) 05. Antonio Felix da Costa (BMW) - 1:32,852 (143) 06. Eduardo Mortara (Audi) - 1:33,075 (114) 07. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:33,100 (108) 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33,172 (114) 09. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33,187 (101) 10. Maxime Martin (BMW) - 1:33,236 (154) 11. Tom Blomqvist (BMW) - 1:33,669 (130) 12. Timo Glock (BMW) - 1:33,721 (118)  
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.