Estoril: Dnes nejrychleji Nico Müller na Audi

Muller, Nico
Muller, Nico, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 27. března 2015 22:19
Sdílej:

ESTORIL - 3. DEN; Audi si díky Nicu Müllerovi připisuje další nejrychlejší čas na oficiálních testech DTM pořádaných promotérem, společností ITR. Druhý čas zajel Timo Scheider a nejlepší Mercedes byl v rukou Garyho Paffetta na třetím místě.

Jezdec Audi, Nico Müller, potvrdil svoji silnou formu. Poté, co Švýcar zajel už ve čtvrtek druhý nejrychlejší čas, tak dnes zajel čas 1:32,443 min, což ho zařadilo na první místo z dnes 12 testujících jezdců. Zároveň se jedná o nejrychlejší čas, který jsme v rámci těchto třídenních testů viděli.  "Byl to pozitivní den. Bylo hezké, že jsme mohli celý pátek jezdit za konstantních podmínek a za sucha. Dlouhé stinty šly také dobře a je samozřejmě příjemné zakončit testy s nejrychlejším časem. Byly to sice jen testovací jízdy, ale tým si odváží dobrý pocit," říká Nico Müller.  Druhé místo si dnes připsal Timo Scheider hájící rovněž barvy Audi, jeho ztráta byla 0,143s. Třetí příčku bral Gary Paffett, který byl nejrychlejším jezdcem na Mercedesu. Na čtvrtém místě byla další Audi v rukou Miguela Moliny. Zajímavostí jistě je, že všichni čtyři nejrychlejší piloti zajeli svoje maxima do obědové pauzy, která byla v Estorilu od 14. hodiny.  Pro Garyho Paffetta se jednalo o první den v novém týmu Mercedesu, ART GP. Jezdec si jej na Twitteru pochvaloval. I dnes se testovalo od 10. do 14. hodiny, pak následovala obědová pauza a pak další čtyři hodiny. Nejlepším jezdcem na BMW byl Antonio Felix da Costa, který dostal svoji BMW M4 na páté místo. Na Müllera však ztratil už  0,409s. Pro BMW to byl vůbec poměrně špatný den. Maxime Martin, který byl se 154 koly nejpilnějším pilotem, Tom Blomqvist a Timo Glock obsadili poslední tři místa. Někdejší pilot F1 ztrácel dokonce 1,278s.  Výsledky třetího dne testů: 01. Nico Müller (Audi) - 1:32,443 min (151 kol) 02. Timo Scheider (Audi) - 1:32,586 (108) 03. Gary Paffett (Mercedes) - 1:32,640 (136) 04. Miguel Molina (Audi) - 1:32,673 (133) 05. Antonio Felix da Costa (BMW) - 1:32,852 (143) 06. Eduardo Mortara (Audi) - 1:33,075 (114) 07. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:33,100 (108) 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33,172 (114) 09. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33,187 (101) 10. Maxime Martin (BMW) - 1:33,236 (154) 11. Tom Blomqvist (BMW) - 1:33,669 (130) 12. Timo Glock (BMW) - 1:33,721 (118)  
Témata:
Stalo se
Testy aut
Škoda Scala

Škoda Scala 1.0 TSI Drive – nejlepší hatchback s TOP poměrem cena/výkon ?

Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Evropský autoprůmysl v krizi: Škoda Auto propustí 6000 lidí, Audi zavírá továrnu

Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.

Novinky ze světa EV
Elon Musk

Politika Elona Muska táhne Teslu do pekel? Prodej V Evropě dramaticky klesá

Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – finální verdikt + srovnání s Lexusem UX300

V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?