Akce Wickense: Audi se zlobí, Mercedes chápe

Wickens, Robert
Wickens, Robert, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 17. srpna 2014 21:44
Sdílej:

Robert Wickens vyřadil ze závodu dva konkurenty, Wolfgang Schattling, šéf Mercedesu pro DTM, se omlouvá. Podle něj je to vždy k naštvání.

Pro Audi byla první kola závodu na Nürburgringu velkým zklamáním. Hned v prvním kole kolidoval Jamie Green a Miguel Molina - pro Španěla to znamenalo konec závodu, pro Brita konec vyhlídek na podium. O 500 metrů dál měl kontakt s Timem Glockem Mattias Ekström, který musel poté svoji RS5 DTM v důsledku této akce také odstavit. Vrchol ale přišel v 8. kole. Při brždění do první zatáčky najel Robert Wickens zezadu do Audi RS5 DTM Tima Scheidera, který díky tomu odstřelil z tratě značkového kolegu Nico Müllera. "Že se Timo a Nico navzájem vyřadili je práce jiného jezdce. Jinak by se nic nestalo. Kdyby v tom místě Nico zrovna nebyl, pak by mohli Timo a Robert Wickens dále pokračovat," zlobí se Dieter Gass, šéf Audi pro DTM. "Byl to pro nás velký pech, že jsme zrovna v tomto místě ztratili dvě auta. Navíc šlo o dvě auta, která jela na standardních pneumatikách s dobrými vyhlídkami. Když Vám po 5 kolech [ve skutečnosti 8] zbudou jen 4 auta, je to zklamání," říká zástupce z Ingolstadtu. "Situace s Robertem je nám líto," omlouvá svého jezdce Wolfgang Schatting, šéf Mercedesu v DTM. "Očividně nečekal, že bude [Scheider] brzdit již v tomto místě tratě. Zablokoval všechna čtyři kola, ale ani to nestačilo. Neměl šanci se někde vyhnout. Naštve to, když se něco takového stane. Rozumím tomu, když se Audi zlobí," zní z tábora Mercedesu.
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?