Marquardt o týmu RMG: Rozdíl byl moc velký

Priaulx, Andy
Priaulx, Andy, foto: dtm.de
iM2 13. prosince 2013 18:11
Sdílej:

Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, chce, aby se s přesedláním na M4 DTM snížily rozdíly mezi jednotlivými týmy reprezentujícími mnichovskou značku. Cílem je dostat všechny stáje na jednotnou úroveň.

DTM startuje na Hockenheimu sice až za 4 měsíce, ale jednotlivé značky se již připravují. BMW jako první značka uzavřela svoje jezdecké složení pro novou sezonu, když zveřejnilo svých 8 jezdců. Navíc čeká značku přechod na nový model M4 DTM. I přes titul mezi značkami však je prostor ke zlepšení. Příkladem může být tým RMG, který v uplynulé sezoně svými výkony výrazně zaostával za ostatními týmy značky - Schnitzer, RBM a M-TEK. Tým pod vedením Stefana Reinholda nedokázal v uplynulém ročníku vyhrát ani jeden závod, ostatní tři týmy vítězství zaznamenaly. Také mezi jezdci dopadli jeho reprezentanti, Andy Priaulx a Martin Tomczyk, nejhůře z jezdců BMW. "Byly závody, kdy byly rozdíly mezi týmy až moc velké," říká Jens Marquardt. Jestli se opět rozhodne k zásahu do složení jednotlivých týmů, jako před začátkem sezony 2013 kdy si vyměnili svá místa  Andy Priaulx a Joey Hand, nechává boss BMW zatím otevřené: "Přiřazení jezdců k týmům zatím zůstává otevřené. Tým RMG (Tomczyk-Priaulx) za ostatními týmy BMW zaostával, mezi týmy byl předposlední Chceme to ale vyřídit co nejrychleji, aby už během testů mohly v týmech vznikat ty správné vazby. Při pohledu na tuto sezonu můžeme říci, že jsme byli trošku nestabilní. Učiníme kroky, aby to bylo mezi našemi týmy opět těsné." Pochybnosti nad profesionalitou týmu RMG však v žádném případě nepanují, vina je naopak spíše na značce samotné: "Není na týmech, ale na nás, abychom dali dohromady celý paket."
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.