Marquardt o týmu RMG: Rozdíl byl moc velký

Priaulx, Andy
Priaulx, Andy, foto: dtm.de
iM2 13. prosince 2013 18:11
Sdílej:

Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, chce, aby se s přesedláním na M4 DTM snížily rozdíly mezi jednotlivými týmy reprezentujícími mnichovskou značku. Cílem je dostat všechny stáje na jednotnou úroveň.

DTM startuje na Hockenheimu sice až za 4 měsíce, ale jednotlivé značky se již připravují. BMW jako první značka uzavřela svoje jezdecké složení pro novou sezonu, když zveřejnilo svých 8 jezdců. Navíc čeká značku přechod na nový model M4 DTM. I přes titul mezi značkami však je prostor ke zlepšení. Příkladem může být tým RMG, který v uplynulé sezoně svými výkony výrazně zaostával za ostatními týmy značky - Schnitzer, RBM a M-TEK. Tým pod vedením Stefana Reinholda nedokázal v uplynulém ročníku vyhrát ani jeden závod, ostatní tři týmy vítězství zaznamenaly. Také mezi jezdci dopadli jeho reprezentanti, Andy Priaulx a Martin Tomczyk, nejhůře z jezdců BMW. "Byly závody, kdy byly rozdíly mezi týmy až moc velké," říká Jens Marquardt. Jestli se opět rozhodne k zásahu do složení jednotlivých týmů, jako před začátkem sezony 2013 kdy si vyměnili svá místa  Andy Priaulx a Joey Hand, nechává boss BMW zatím otevřené: "Přiřazení jezdců k týmům zatím zůstává otevřené. Tým RMG (Tomczyk-Priaulx) za ostatními týmy BMW zaostával, mezi týmy byl předposlední Chceme to ale vyřídit co nejrychleji, aby už během testů mohly v týmech vznikat ty správné vazby. Při pohledu na tuto sezonu můžeme říci, že jsme byli trošku nestabilní. Učiníme kroky, aby to bylo mezi našemi týmy opět těsné." Pochybnosti nad profesionalitou týmu RMG však v žádném případě nepanují, vina je naopak spíše na značce samotné: "Není na týmech, ale na nás, abychom dali dohromady celý paket."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.