DTM titul je neporovnatelný s jinými úspěchy

Rockenfeller, Mike
Rockenfeller, Mike, foto: dtm.de
iM2 20. října 2013 16:48
Sdílej:

Mike Rockenfeller, šampion DTM pro rok 2013, věří, že se jeho titul v DTM nedá porovnávat s žádnými jinými úspěchy v ostatních sériích, které dříve zažil.

Mike Rockenfeller oslavil svůj titul šampiona DTM už o minulém závodním víkendu, tedy na Zandvoortu. V Německu promluvil o svých pocitech po zisku koruny šampiona. Tento úspěch nemůže být podle jeho mínění porovnáván s žádnými předešlými vítězstvími, protože každý z úspěchů přišel v rozdílné fázi jeho kariéry. "Nemyslím si, že bych je mohl porovnat [tituly]. Titul na motokárách byl velmi důležitý, protože mi umožnil postoupit dál. Pak přišel titul v Porsche Carrera Cupu, to byl další důležitý krok v mé kariéře. Vítězství jsou vždy, v jakékoliv fázi vaší kariéry, důležitá. V roce 2010 přišlo vítězství v Daytoně, což byl skvělý pocit zvláště poté, co jsem se v DTM se staršími auty trápil. Ještě ve stejném roce jsem zvítězil v Le Mans. To bylo neskutečné. Až do této doby to byl můj největší úspěch v kariéře. Le Mans má u mě stále velmi specifickou pozici, rád bych se tam někdy vrátil. Uvidíme, jestli to bude dříve nebo později," naznačil možný vývoj budoucí kariéry Mike. "DTM je ale jednou z nejobtížnějších závodních sérií na světě. Zde jsou pouze profesionální jezdci, žádní platící piloti. Máte tu tři nesmírně vyrovnané značky. Opravdu nerozumím tomu, proč to [DTM] není populární ještě víc. Je tu to nejlepší z nejlepšího. Zde není možné vyhrát pět, šest nebo sedm závodů v roce. V takto vyrovnaném pole není možné získávat jedno vítězství za druhým. Rozdíly v DTM jsou opravdu extrémně malé."
Témata:
Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.