DTM titul je neporovnatelný s jinými úspěchy

Rockenfeller, Mike
Rockenfeller, Mike, foto: dtm.de
iM2 20. října 2013 16:48
Sdílej:

Mike Rockenfeller, šampion DTM pro rok 2013, věří, že se jeho titul v DTM nedá porovnávat s žádnými jinými úspěchy v ostatních sériích, které dříve zažil.

Mike Rockenfeller oslavil svůj titul šampiona DTM už o minulém závodním víkendu, tedy na Zandvoortu. V Německu promluvil o svých pocitech po zisku koruny šampiona. Tento úspěch nemůže být podle jeho mínění porovnáván s žádnými předešlými vítězstvími, protože každý z úspěchů přišel v rozdílné fázi jeho kariéry. "Nemyslím si, že bych je mohl porovnat [tituly]. Titul na motokárách byl velmi důležitý, protože mi umožnil postoupit dál. Pak přišel titul v Porsche Carrera Cupu, to byl další důležitý krok v mé kariéře. Vítězství jsou vždy, v jakékoliv fázi vaší kariéry, důležitá. V roce 2010 přišlo vítězství v Daytoně, což byl skvělý pocit zvláště poté, co jsem se v DTM se staršími auty trápil. Ještě ve stejném roce jsem zvítězil v Le Mans. To bylo neskutečné. Až do této doby to byl můj největší úspěch v kariéře. Le Mans má u mě stále velmi specifickou pozici, rád bych se tam někdy vrátil. Uvidíme, jestli to bude dříve nebo později," naznačil možný vývoj budoucí kariéry Mike. "DTM je ale jednou z nejobtížnějších závodních sérií na světě. Zde jsou pouze profesionální jezdci, žádní platící piloti. Máte tu tři nesmírně vyrovnané značky. Opravdu nerozumím tomu, proč to [DTM] není populární ještě víc. Je tu to nejlepší z nejlepšího. Zde není možné vyhrát pět, šest nebo sedm závodů v roce. V takto vyrovnaném pole není možné získávat jedno vítězství za druhým. Rozdíly v DTM jsou opravdu extrémně malé."
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.