DTM titul je neporovnatelný s jinými úspěchy

Rockenfeller, Mike
Rockenfeller, Mike, foto: dtm.de
iM2 20. října 2013 16:48
Sdílej:

Mike Rockenfeller, šampion DTM pro rok 2013, věří, že se jeho titul v DTM nedá porovnávat s žádnými jinými úspěchy v ostatních sériích, které dříve zažil.

Mike Rockenfeller oslavil svůj titul šampiona DTM už o minulém závodním víkendu, tedy na Zandvoortu. V Německu promluvil o svých pocitech po zisku koruny šampiona. Tento úspěch nemůže být podle jeho mínění porovnáván s žádnými předešlými vítězstvími, protože každý z úspěchů přišel v rozdílné fázi jeho kariéry. "Nemyslím si, že bych je mohl porovnat [tituly]. Titul na motokárách byl velmi důležitý, protože mi umožnil postoupit dál. Pak přišel titul v Porsche Carrera Cupu, to byl další důležitý krok v mé kariéře. Vítězství jsou vždy, v jakékoliv fázi vaší kariéry, důležitá. V roce 2010 přišlo vítězství v Daytoně, což byl skvělý pocit zvláště poté, co jsem se v DTM se staršími auty trápil. Ještě ve stejném roce jsem zvítězil v Le Mans. To bylo neskutečné. Až do této doby to byl můj největší úspěch v kariéře. Le Mans má u mě stále velmi specifickou pozici, rád bych se tam někdy vrátil. Uvidíme, jestli to bude dříve nebo později," naznačil možný vývoj budoucí kariéry Mike. "DTM je ale jednou z nejobtížnějších závodních sérií na světě. Zde jsou pouze profesionální jezdci, žádní platící piloti. Máte tu tři nesmírně vyrovnané značky. Opravdu nerozumím tomu, proč to [DTM] není populární ještě víc. Je tu to nejlepší z nejlepšího. Zde není možné vyhrát pět, šest nebo sedm závodů v roce. V takto vyrovnaném pole není možné získávat jedno vítězství za druhým. Rozdíly v DTM jsou opravdu extrémně malé."
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?