Moser: Rockenfeller se může stát legendou DTM

Rockenfeller, Mike
Rockenfeller, Mike, foto: dtm.de
iM2 9. října 2013 10:23
Sdílej:

Šéf týmu Phoenix, Ernst Moser, v jehož barvách letos Mike Rockenfeller vybojoval titul šampiona DTM, má za to, že se jeho svěřenec může zařadit k největším jezdcům historie DTM.

Mike Rockenfeller vyhrál v roce 2013 v DTM titul v době, kdy do konce sezony zbývá ještě jeden závod. Posledním, kdo vyhrál pro Audi titul, byl v roce 2011 Martin Tomczyk. Tehdy se ale ještě jezdilo s A4 DTM. Není ale bez zajímavosti, že Tomczyk v tom roce také jezdil za tým Phoenix. "Mike letos odvedl skvělou práci. Vždy, když o víkendu vše sedělo, tak zajel skvělý výsledek. Neustále měl šanci na vítězství. Když jsme se pohybovali v hloubi pole, byl snad ještě lepší," popisuje letošní sezonu Ernst Moser. Ten také vyzdvihuje výkon celého týmu - nejvýraznějším přínosem pro tým byl samotný Mike Rockenfeller: "Myslím, že tým si zaslouží uznání za spoustu strategií, se kterými přišel. Ale řekl bych, že nejvýraznějším článkem týmu byl právě Mike. Vždy se musíte snažit vytěžit z dané situace maximum. To letos Mike přesně dělal." Podle Mosera má Němec, který se letos vzdal startů v Le Mans sérii i samotném Le Mans ve prospěch DTM, na to, aby se stal jedním z největších jezdců tohoto sportu, pokud bude i v dalších letech pokračovat ve výkonech ze sezony 2013.  Mike Rockenfeller, mistr DTM pro rok 2013 "Když dokážete vyhrát jeden titul DTM, pak jich můžete vybojovat spoustu, i když historie dokazuje, že je to obtížné. Podívejte se na legendy tohoto sportu, třeba současné piloty Garyho Paffetta nebo Mattiase Ekströma, nebo ještě dříve před nimi Bernda Schneidera. Mike je skvělý jezdec a pokud bude chtít zůstat v DTM i po několik dalších let, pak si myslím, že může vyhrát ještě spoustu šampionátů."
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?