Promotér závodů DTM, společnost ITR, oznámila, že závod DTM na rakouském Red Bull Ringu se pojede minimálně do roku 2016.
"Na Red Bull Ringu se cítíme opravdu dobře. Proto jsme moc rádi, že máme tu možnost, zde závodit i po dobu dalších tří let," oznámil šéf ITR, Hans Werner Aufrecht. "Spielberg má tu výhodu, že je to přírodní okruh, všude kolem je krásná příroda. To je pro motorsport skvělý fakt. Je to jeden z důvodů, proč zdejší závod milujeme."
Aufrecht také chválí organizátory místního závodu. Není určitě náhodou, že právě oni vloni dostali ocenění pro nejlepšího pořadatele závodu DTM za rok 2012. Aufrecht však připouští, že změnit by se měla hlavní tribuna a také parkovací prostory kolem okruhu nejsou dostačující.
"Další důvod [proč je závod tak oblíbený] jsou skvělí pořadatelé. Přesně takto si představujeme v dnešní době organizaci motoristického závodu. Zároveň však myslíme na fanoušky DTM. Chceme jim nabídnout lepší a hezčí zážitek. Aby se nám to podařilo, rádi bychom zastřešili hlavní tribunu a zvětšili parkovací místa v okolí okruhu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.