Promotér závodů DTM, společnost ITR, oznámila, že závod DTM na rakouském Red Bull Ringu se pojede minimálně do roku 2016.
"Na Red Bull Ringu se cítíme opravdu dobře. Proto jsme moc rádi, že máme tu možnost, zde závodit i po dobu dalších tří let," oznámil šéf ITR, Hans Werner Aufrecht. "Spielberg má tu výhodu, že je to přírodní okruh, všude kolem je krásná příroda. To je pro motorsport skvělý fakt. Je to jeden z důvodů, proč zdejší závod milujeme."
Aufrecht také chválí organizátory místního závodu. Není určitě náhodou, že právě oni vloni dostali ocenění pro nejlepšího pořadatele závodu DTM za rok 2012. Aufrecht však připouští, že změnit by se měla hlavní tribuna a také parkovací prostory kolem okruhu nejsou dostačující.
"Další důvod [proč je závod tak oblíbený] jsou skvělí pořadatelé. Přesně takto si představujeme v dnešní době organizaci motoristického závodu. Zároveň však myslíme na fanoušky DTM. Chceme jim nabídnout lepší a hezčí zážitek. Aby se nám to podařilo, rádi bychom zastřešili hlavní tribunu a zvětšili parkovací místa v okolí okruhu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?