Jezdec Audi, Mike Rockenfeller, se nechal slyšet, že se nic neděje poté, co v neděli přišel o vedení v šampionátu DTM. To od něj převzal Bruno Spengler z BMW.
Jezdec týmu Phoenix dojel do Rakouska s bodovým vedením v šampionátu a výhrou z Brands Hatch v kapse. Jenže Kanaďan ve službách BMW byl pouze bod za ním, navíc v Rakousku obhájce titulu vyhrál. Mike Rockenfeller dojel do cíle jako 4. po startu ze 13 místa (díky penalizaci). Díky tomuto výsledku si Spengler připsal o 12 bodů víc.
Mika Rockenfellera však tato situace nijak netrápí. Němec naopak věří, že stále může bojovat se svojí RS5 DTM o šampionát. Audi na Red Bull Ringu prokázala dobrou rychlost, což potvrdil jak Rockenfeller tak značkový kolega Ekström (startoval 15. a dojel 5.).
"Pokud se Vám v DTM povede postoupit ze 13. místa na 4., tak můžete být spokojeni. Je škoda, že jsme v sobotu dostali tu penalizaci, protože z výsledku je zřejmé, čeho bylo v neděli možné dosáhnout," poukazuje na skvělou závodní rychlost Mike.
Mike se letos, na rozdíl od minulých let (zde v roce 2009), plně se soustředí na DTM. Zdá se, že jeho přístup nese ovoce.
Jeho tým se rozhodl pro pneumatikovou strategii standard-option-standard, což se ukázalo být jako skvělá volba. Podle jezdce byla právě strategie základem k takovému postupu polem. "Auto jelo jako ve snu a strategie byla brilantní. Děkuji moc Audi a týmu Phoenix - bojujeme o šampionát! Doufal jsem v ještě víc, ale berete to, co přijde."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.