Jezdec Audi, Mike Rockenfeller, se nechal slyšet, že se nic neděje poté, co v neděli přišel o vedení v šampionátu DTM. To od něj převzal Bruno Spengler z BMW.
Jezdec týmu Phoenix dojel do Rakouska s bodovým vedením v šampionátu a výhrou z Brands Hatch v kapse. Jenže Kanaďan ve službách BMW byl pouze bod za ním, navíc v Rakousku obhájce titulu vyhrál. Mike Rockenfeller dojel do cíle jako 4. po startu ze 13 místa (díky penalizaci). Díky tomuto výsledku si Spengler připsal o 12 bodů víc.
Mika Rockenfellera však tato situace nijak netrápí. Němec naopak věří, že stále může bojovat se svojí RS5 DTM o šampionát. Audi na Red Bull Ringu prokázala dobrou rychlost, což potvrdil jak Rockenfeller tak značkový kolega Ekström (startoval 15. a dojel 5.).
"Pokud se Vám v DTM povede postoupit ze 13. místa na 4., tak můžete být spokojeni. Je škoda, že jsme v sobotu dostali tu penalizaci, protože z výsledku je zřejmé, čeho bylo v neděli možné dosáhnout," poukazuje na skvělou závodní rychlost Mike.
Mike se letos, na rozdíl od minulých let (zde v roce 2009), plně se soustředí na DTM. Zdá se, že jeho přístup nese ovoce.
Jeho tým se rozhodl pro pneumatikovou strategii standard-option-standard, což se ukázalo být jako skvělá volba. Podle jezdce byla právě strategie základem k takovému postupu polem. "Auto jelo jako ve snu a strategie byla brilantní. Děkuji moc Audi a týmu Phoenix - bojujeme o šampionát! Doufal jsem v ještě víc, ale berete to, co přijde."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?