Jezdec Mercedesu nerozumí kritice, která se na něj snesla po posledním závodu na Brands Hatch ze strany jezdců BMW. "Byl jsem prostě vedle něj a byl jsem rychlejší".
Roberto Merhi v posledním závodu DTM ve Velké Británii rozzlobil několik soupeřů - především z tábora BMW. Prvně vystrčil jezdec týmu H.W.A. mimo trať Tima Glocka a poté o pár kol později na stejném místě také jeho kolegu Martina Tomczyka. Oba Němci okamžitě kritizovali počínání Španěla v rádiu, i po závodě žádali prošetření situace.
Podle ex-závodníka F1 Glocka měl Merhi "červeno před očima. Měl by si rozmyslet, co bude v budoucnu dělat. Mě ale tohle udělal jen jednou, příště přijde odplata," soptil jezdec BMW po závodu. Prominentní nováček BMW tímto manévrem ztratil všechny šance na svoje první body v DTM.
"Z mého pohledu to byl normální manévr. Byl jsem na vnitřní straně a byl jsem rychlejší. Pokud byste se podívali na závody DTM z několika posledních let, tak byste našli tucty takových manévrů. Pro mě je důležité, že si nemám co vyčítat. To, co řekl Glock po závodu, nebylo hezké. Ale já se moc nestarám o to, co říkají ostatní lidé," cituje mladíka Mercedesu server 'touringcartimes.com'.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?