Jezdec Mercedesu nerozumí kritice, která se na něj snesla po posledním závodu na Brands Hatch ze strany jezdců BMW. "Byl jsem prostě vedle něj a byl jsem rychlejší".
Roberto Merhi v posledním závodu DTM ve Velké Británii rozzlobil několik soupeřů - především z tábora BMW. Prvně vystrčil jezdec týmu H.W.A. mimo trať Tima Glocka a poté o pár kol později na stejném místě také jeho kolegu Martina Tomczyka. Oba Němci okamžitě kritizovali počínání Španěla v rádiu, i po závodě žádali prošetření situace.
Podle ex-závodníka F1 Glocka měl Merhi "červeno před očima. Měl by si rozmyslet, co bude v budoucnu dělat. Mě ale tohle udělal jen jednou, příště přijde odplata," soptil jezdec BMW po závodu. Prominentní nováček BMW tímto manévrem ztratil všechny šance na svoje první body v DTM.
"Z mého pohledu to byl normální manévr. Byl jsem na vnitřní straně a byl jsem rychlejší. Pokud byste se podívali na závody DTM z několika posledních let, tak byste našli tucty takových manévrů. Pro mě je důležité, že si nemám co vyčítat. To, co řekl Glock po závodu, nebylo hezké. Ale já se moc nestarám o to, co říkají ostatní lidé," cituje mladíka Mercedesu server 'touringcartimes.com'.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?