Jezdec týmu Audi Phoenix, Mike Rockenfeller, není překvapen silnou formou jeho týmů v úvodních dvou závodech sezony. Němec získal na Hockenheimu 8. pozici, na Brands Hatch vyhrál. Jeho tým Phoenix je v tabulce týmů 4., z týmů Audi mu však patří nejlepší pozice.
Na nejbližší tovární tým Abt má náskok 3 bodů. Mike Rockenfeller díky 29 bodům vede tabulku jezdců o bod před úřadujícím mistrem DTM Bruno Spenglerem. 'Rocky', jak se Mikovi přezdívá, však není formou svého týmu až tak překvapen. V týmu podle něj panuje skvělá atmosféra a přes zimu odvedl skvělou práci.
"Myslím, že letos jsme zažili opravdu dobrou zimu, během které jsme dokázali zlepšit nastavení auta. V týmu se cítím opravdu dobře. Když se podíváte, jak jsou všichni kluci - ať řídí kamion, jsou inženýry, šéfy týmu nebo jezdci - motivovaní, v závodění to navíc není jednoduché být pořád takto motivovaný, tak si myslím, že prostě musíme být úspěšní.
Pokud v týmu nevládne týmový duch, závodění je přece týmový sport, tak zcela jistě nemůžete uspět. Máme pár dobrých mladých lidí a dalších několik lidí, kteří zde jsou již několik let a kteří mají se závoděním spoustu zkušeností. Je to opravdu dobrý mix, pro mě jako jezdce je velmi jednoduché se zde cítit dobře. A přesně tak se teď cítím"
I přes pozitivní náladu Rockenfeller stále nevěří tomu, že by Audi RS5 DTM byla nejrychlejším vozem ve startovním poli. Jezdec také odmítl dělat nějaké odhady ohledně šampionátu po prvních dvou závodech roku: "Cílem je získat co nejvíce bodů a nakonec vyhrát šampionát, což je ale normální. Pokusím se vyhrát více závodů, v DTM nikdy nevíte.
V Holandsku 2011 vyhrál Mike svůj první závod v DTM s A4 DTM
Myslím, že je ještě moc brzy na to soudit, jak na tom jsme, ale po takových 5 nebo 6 závodech bychom už měli být schopni říct, jak na tom jsme. Myslím ale, že pokud v Rakousku získame podium nebo dokonce vyhrajeme, tak ke zbytku sezony můžeme vyhlížet pozitivně naladěni.
I přesto si však stále myslím, že nemáme nejrychlejší auto v poli. Pokusíme se z něj dostat co jen bude možné, protože v motorsportu se v minulosti již několikrát stalo, že vyhrál ten, kdo neměl nejrychlejší vůz."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.