Ještě že existují letadla - pouze pár hodin po svém druhém vítězství v DTM na Brands Hatch startuje ve vytrvalostním závodu 24 h na Nürburgringu. Společně s ním do německa pospíchali také Augusto Farfus a Martin Tomczyk.
Jezdce DTM doprovodili další činovníci známí z DTM - mezi nimi například člen představenstva ITR Walter Mertes, šéf Audi Dr. Wolfgang Ullrich, šéf BMW Jens Marquardt nebo sekretář DMSB Christian Schacht. Z britského letiště Beginn Hill bylo vypraveno speciální letadlo, které o 60 minut později přistálo na bývalém vojenském letišti v Medingu (poblíž Nürburgringu).
Pro poslední část cesty čekal na účastníky tohoto transportu autobus, který už je dopravil přímo na místo - okruh Nürburgring. Příjezd byl v cca 20:00, tedy 3 hodiny po startu závodu. Není bez zajímavosti, že do Německa míří tři nejrychlejší ze včerejší kvalifikace na Brands Hatch.
Mike Rockenfeller tvoří posádku s trojicí jezdců - Marcelem Fässlerem, Frankem Stipplerem a Markusem Winkelhockem (všichni dříve jezdili i v DTM). Jejich náčiním bude Audi R8 LMS Ultra týmu Phoenix. To Farfus a Tomczyk startují za BMW tým Schubert s vozem BMW Z4 GT3. Jejich kolegové jsou Dirk Müller, Uwe Alzen, Dirk Adorf, Jens Klingmann a Claudia Hürtgen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.