 
            Ještě že existují letadla - pouze pár hodin po svém druhém vítězství v DTM na Brands Hatch startuje ve vytrvalostním závodu 24 h na Nürburgringu. Společně s ním do německa pospíchali také Augusto Farfus a Martin Tomczyk.
Jezdce DTM doprovodili další činovníci známí z DTM - mezi nimi například člen představenstva ITR Walter Mertes, šéf Audi Dr. Wolfgang Ullrich, šéf BMW Jens Marquardt nebo sekretář DMSB Christian Schacht. Z britského letiště Beginn Hill bylo vypraveno speciální letadlo, které o 60 minut později přistálo na bývalém vojenském letišti v Medingu (poblíž Nürburgringu).
Pro poslední část cesty čekal na účastníky tohoto transportu autobus, který už je dopravil přímo na místo - okruh Nürburgring. Příjezd byl v cca 20:00, tedy 3 hodiny po startu závodu. Není bez zajímavosti, že do Německa míří tři nejrychlejší ze včerejší kvalifikace na Brands Hatch.
Mike Rockenfeller tvoří posádku s trojicí jezdců - Marcelem Fässlerem, Frankem Stipplerem a Markusem Winkelhockem (všichni dříve jezdili i v DTM). Jejich náčiním bude Audi R8 LMS Ultra týmu Phoenix. To Farfus a Tomczyk startují za BMW tým Schubert s vozem BMW Z4 GT3. Jejich kolegové jsou Dirk Müller, Uwe Alzen, Dirk Adorf, Jens Klingmann a Claudia Hürtgen.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?