Barcelona: Třetí den se na čelo dostává Audi

Molina, Miguel
Molina, Miguel, foto: dtm.de
iM2 28. března 2013 22:53
Sdílej:

3. DEN TESTŮ - BARCELONA; Nováček byl nejrychlejší, poměrně překvapivý výsledek dnešních testů. Jamie Green zaujal a s RS5 DTM zajel čas 1:07,171 min. Také druhý Pascal Wehrlein, který debuje v Mercedesu podal nad očekávaní dobrý výkon.

Třetí testovací den v Barceloně se nesl ve znamení mladých jezdců. Nejrychlejší čas ale ještě zajel rutinier DTM, Jamie Green, který před novou sezonou přestoupil k Audi. Brit odpoledne zajel s Audi RS5 čas 1:07,171 min. Zajímavostí však je, že tento čas je o více jak jednu sekundu pomalejší, než který včera zajel jeho krajan a bývalý kolega od Mercedesu, Gary Paffett.

Audi dnes již jezdilo i odpoledne, předešlé dva dny jsme vozy se čtyřmi kruhy viděli na trati vždy jen dopoledne. "Vloni jsme nebyli tam, kde jsme být chtěli. V Audi RS5 máme ale velmi dobré auto, se kterým chceme uspět,"  nechal se slyšet Mattias Ekström pro DTM TV. Také Timo Scheider byl se svými osobními výkony spokojený.

"Na novou sezonu jsem velmi dobře připraven. Spolupráce s týmem přes zimu probíhala také velmi dobře. Vývoj auta na mě udělal dobrý dojem. Už se opravdu těším," říká Scheider. Oba dvojnásobní šampioni ve službách Audi dnes odpočívali a vozy přenechali mladším. Jedním z nich byl dnes třetí Felipe Albuquerque. Portugalec v barvách týmu Rosberg na vítěze ztratil 0,086s a obsadil 3. příčku.

Překvapením dne je ale beze sporu výkon teprve 18letého Pascala Wehrleina. Mladý Němec, který na poslední chvíli nahradil Ralfa Schumachera, zajel čas o pouze 0,065s pomalejší než Green. Bývalou hvězdu Formule 3 doplnili v TOP6 také Merhi a Vietoris, svými výkony mladíci naznačili, že by se Mercedesu mohla sázka na mládí vyplatit. "Cítím se velmi dobře, v týmu už jsem jako doma. Práce mě baví, navíc jsme rychlí," prozradil dnes novinářům Juncadella.

Naopak ve čtvrtek se nedařilo BMW. 4 z posledních 5 pozic obsadili jezdci s materiálem z Mnichova, nejrychlejší byl se ztrátou 0,242s Dirk Werner na 7. místě. 9. a 10. příčku obsadili piloti, kteří si přes zimu vyměnili svoje místa v týmech RMG a RBM, Joey Hand a Andy Priaulx. Nováček Wittmann byl dnes poslední: "Nastavení je dobré a radostné očekávání startu sezony můžete cítit na celém týmu. Napětí je pochopitelně veliké," nechal se slyšet 23letý pilot.

Timo Glock, který včera zajel překvapivě 3. čas, dnes odpočíval a o své pocity se podělil s fanoušky: "Na to, že jsme nový tým, si zatím nevedeme vůbec špatně. I přesto se toho musíme ještě hodně naučit. Musíme se ještě zaměřit na několik bodů. Musíme se zlepšit jako tým - začíná to zastávkami v boxech a běžným chodem stáje to končí."

Výsledky čtvrtečního testu v Barceloně:

1. Jamie Green (Audi) - 1:07,171 min 2. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:07,236 min 3. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:07,257 min 4. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:07,266 min 5. Adrien Tambay (Audi) - 1:07,274 min 6. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:07,309 min 7. Dirk Werner (BMW) - 1:07,413 min 8. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:07,463 min 9. Andy Priaulx (BMW) - 1:07,590 min 10. Joey Hand (BMW) - 1:07,594 min 11. Marco Wittmann (BMW) - 1:07,742 min

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.