Nová výzva v podobě vedení týmu byla klíčová pro rozhodnutí Ralfa Schumachera o jeho ukončení aktivní kariéry v DTM. Tuto spekulaci, o které jsme Vás informovali včera večer, dnes potvrdil samotný Schumacher. Nově na něj čeká role v managementu týmu RSC Mücke.
Šestinásobný vítěz Velké ceny vozů F1 bude nahrazen druhým mužem loňkého přadí Euroserie F3, Pascalem Wehrleinem. Wehrlein bude jezdit v týmu, který nově nese jméno RSC Mücke se svým loňským protivníkem v boji o titul v F3, Danielem Juncadellou. V továrním týmu HWA uvidíme Roberta Wickense, Roberto Merhiho, Garyho Paffetta a Christiana Vietorise.
Ralf Schumacher, který bude hrát aktivní roli ve vedení mladých jezdců Mercedesu, říká: "Během posledních několika týdnů jsem přemýšlel o své budoucnosti. Došel jsem k závěru, že bude lepší, když budu podporovat aktivity značky Mercedes-Benz v DTM z manažerské role než zpoza volantu závodního vozu."
"Mluvil jsem o tom i se šéfem Mercedesu pro motorsport, Toto Wolffem, a šéfem HWA, Gerhardem Ungarem. Požádal jsem je o ukončení mé aktivní kariéry jako závodního jezdce a možnost se soustředit na novou pozici.
Jsem moc rád za více jak dvě dekády, kdy jsem působil jako profesionální závodní jezdec a za posledních 5 let s Mercedesem v DTM. V týmu máme velké množství mladých a talentovaných jezdců a já jsem rád, že jim budu schopen poskytnout svoje know-how a zkušenosti. Snad jim pomohu k úspěšné kariéře závodního jezdce."
Jen dodejme, že spolupráce Ralfa Schumachera s týmem Mücke již započala před dvěma roky, kdy tým RSC Mücke vstoupil do GP3. Letos se společně tato dvě jména poprvé objevují i v DTM.
Jeho kariéru v DTM si připomeňte ve fotogalerii pod článkem.
Na časy v F1 pak zavzpomínejte v této fotogalerii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.