Nová výzva v podobě vedení týmu byla klíčová pro rozhodnutí Ralfa Schumachera o jeho ukončení aktivní kariéry v DTM. Tuto spekulaci, o které jsme Vás informovali včera večer, dnes potvrdil samotný Schumacher. Nově na něj čeká role v managementu týmu RSC Mücke.
Šestinásobný vítěz Velké ceny vozů F1 bude nahrazen druhým mužem loňkého přadí Euroserie F3, Pascalem Wehrleinem. Wehrlein bude jezdit v týmu, který nově nese jméno RSC Mücke se svým loňským protivníkem v boji o titul v F3, Danielem Juncadellou. V továrním týmu HWA uvidíme Roberta Wickense, Roberto Merhiho, Garyho Paffetta a Christiana Vietorise.
Ralf Schumacher, který bude hrát aktivní roli ve vedení mladých jezdců Mercedesu, říká: "Během posledních několika týdnů jsem přemýšlel o své budoucnosti. Došel jsem k závěru, že bude lepší, když budu podporovat aktivity značky Mercedes-Benz v DTM z manažerské role než zpoza volantu závodního vozu."
"Mluvil jsem o tom i se šéfem Mercedesu pro motorsport, Toto Wolffem, a šéfem HWA, Gerhardem Ungarem. Požádal jsem je o ukončení mé aktivní kariéry jako závodního jezdce a možnost se soustředit na novou pozici.
Jsem moc rád za více jak dvě dekády, kdy jsem působil jako profesionální závodní jezdec a za posledních 5 let s Mercedesem v DTM. V týmu máme velké množství mladých a talentovaných jezdců a já jsem rád, že jim budu schopen poskytnout svoje know-how a zkušenosti. Snad jim pomohu k úspěšné kariéře závodního jezdce."
Jen dodejme, že spolupráce Ralfa Schumachera s týmem Mücke již započala před dvěma roky, kdy tým RSC Mücke vstoupil do GP3. Letos se společně tato dvě jména poprvé objevují i v DTM.
Jeho kariéru v DTM si připomeňte ve fotogalerii pod článkem.
Na časy v F1 pak zavzpomínejte v této fotogalerii.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?