Mezinárodní mistr série Superstars, Johan Kristoffersson, odmítl, že by se v nové sezoně mohl připojit k Audi v DTM. Audi přitom nedávno testoval.
24letý Švéd, který slavil titul kromě série Superstars také ve Skandinávském mistrovství cestovních vozů a v Carrera Cupu, byl jedním z jezdců, kteří testovali minulý měsíc ve španělském Monteblancu vůz Audi A4 DTM.
"Děkuji týmu Audi za tuto skvělou příležitost. Ale od samého začátku bylo jasné, že jde o pouhý test. U Audi již pro sezonu 2013 není volné místo. Byl to pouze velmi hodnotný test, který dal mladým jezdcům možnost získat zkušenosti. Před zastupci značky jsme prezentovali svoje dovednosti. Audi si zde mohlo vytipovat talenty pro budoucnost," říká Johan Kristoffersson.
Hlavním cílem Kristofferssona tak pro sezonu 2013 zůstává obhajoba titulu v Superstars. Je ale možné, že také bude závodit s Porsche v Supercupu. "Chci se účastnit série Superstars i v sezoně 2013. Program pro novou sezonu ale ještě nemám hotový."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.