Mezinárodní mistr série Superstars, Johan Kristoffersson, odmítl, že by se v nové sezoně mohl připojit k Audi v DTM. Audi přitom nedávno testoval.
24letý Švéd, který slavil titul kromě série Superstars také ve Skandinávském mistrovství cestovních vozů a v Carrera Cupu, byl jedním z jezdců, kteří testovali minulý měsíc ve španělském Monteblancu vůz Audi A4 DTM.
"Děkuji týmu Audi za tuto skvělou příležitost. Ale od samého začátku bylo jasné, že jde o pouhý test. U Audi již pro sezonu 2013 není volné místo. Byl to pouze velmi hodnotný test, který dal mladým jezdcům možnost získat zkušenosti. Před zastupci značky jsme prezentovali svoje dovednosti. Audi si zde mohlo vytipovat talenty pro budoucnost," říká Johan Kristoffersson.
Hlavním cílem Kristofferssona tak pro sezonu 2013 zůstává obhajoba titulu v Superstars. Je ale možné, že také bude závodit s Porsche v Supercupu. "Chci se účastnit série Superstars i v sezoně 2013. Program pro novou sezonu ale ještě nemám hotový."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?