Team MTEK se stane novým týmem BMW v DTM, připojí se tak ke stávajícím týmům Schnitzer, RBM a RMG. To mimo jiné znamená potvrzení zprávy, že příští rok uvidíme v poli DTM 8 speciálů M3 DTM.
"Náš koncept absolvovat první sezonu se 3 týmy, kterým poskytneme rovnocenné prodmínky, se ukázal být velmi dobrý. Uvedení dalšího týmu v nové sezoně je dalším krokem, který, jak doufáme, nám pomůže zajistit, že BMW bude konkurenceschopné i ve své 2. sezoně," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Team MTEK sídlí ve městě Garching (poblíž hlavní základy BMW v Mnichově) a je vlastněn holanďanem Ernestem Knoorsem. "Těším se na nový úkol. Tým BMW MTEK a DTM se k sobě hodí. Během své kariéry v motorsportu jsem zažil snad všechny druhy motorsportu. Vím, jak vysoký je v DTM standard. BMW Motorsport momentálně zažívá skvělou úvodní sezonu v této sérii."
"Jsme připraveni podílet se na tom, aby i v sezoně 2013 měli fanoušci BMW co slavit. Je zřejmé, že pro nás jako tým bude v DTM spousta nových věcí, které se musíme naučit. Bude to učednický rok. Během sezony 2012 jsme získali krásný obrázek o konkurenceschopnosti vozu BMW M3 DTM," říká Ernest Knoors.
BMW zatím neposkytlo žádné informace ohledně jezdecké sestavy nového týmu. Určitým vodítkem by nám ale třeba mohl být test mladých jezdců....
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?