Team MTEK se stane novým týmem BMW v DTM, připojí se tak ke stávajícím týmům Schnitzer, RBM a RMG. To mimo jiné znamená potvrzení zprávy, že příští rok uvidíme v poli DTM 8 speciálů M3 DTM.
"Náš koncept absolvovat první sezonu se 3 týmy, kterým poskytneme rovnocenné prodmínky, se ukázal být velmi dobrý. Uvedení dalšího týmu v nové sezoně je dalším krokem, který, jak doufáme, nám pomůže zajistit, že BMW bude konkurenceschopné i ve své 2. sezoně," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Team MTEK sídlí ve městě Garching (poblíž hlavní základy BMW v Mnichově) a je vlastněn holanďanem Ernestem Knoorsem. "Těším se na nový úkol. Tým BMW MTEK a DTM se k sobě hodí. Během své kariéry v motorsportu jsem zažil snad všechny druhy motorsportu. Vím, jak vysoký je v DTM standard. BMW Motorsport momentálně zažívá skvělou úvodní sezonu v této sérii."
"Jsme připraveni podílet se na tom, aby i v sezoně 2013 měli fanoušci BMW co slavit. Je zřejmé, že pro nás jako tým bude v DTM spousta nových věcí, které se musíme naučit. Bude to učednický rok. Během sezony 2012 jsme získali krásný obrázek o konkurenceschopnosti vozu BMW M3 DTM," říká Ernest Knoors.
BMW zatím neposkytlo žádné informace ohledně jezdecké sestavy nového týmu. Určitým vodítkem by nám ale třeba mohl být test mladých jezdců....
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.