Vozy Audi A5 jsou již dostatečně rychlé na to, aby dokázaly vyhrát víkendový závod na Spielbergu, míní šéf týmu Phoenix, Ernst Moser. Jen dodejme, že právě tento muž dovedl vloni v DTM k titulu Martina Tomczyka.
Právě vloni v Rakousku prolomil Martin Tomczyk 10leté čekání týmu Phoenix na vítězství v DTM, po sezoně ale Němec odešel k BMW. Ernst Moser věří, že jeho současní jezdci, Mike Rockenfeller a Miguel Molina, mají náčiní k tomu, aby na loňské vítězství navázali. Tým slavil v Brands Hatch zisk prvního stupně vítězů v letošním roce.
"Minulý víkend byl velmi motivující. S Mikem Rockenfellerem jsme letos poprvé stanuli na podium a také jsme vyhráli 24 hodinovku na Nürburgringu. Motivací našeho týmu je momentálně zisk prvního vítězství pro Audi v tomto roce v DTM v rakouském Spielbergu. Auto je toho schopné. Všechno je možné," říká Moser.
Vloni se závod na Red Bull Ringu nepovedl ani jedné A4 DTM v barvách Red Bullu...
"Na Spielberg máme skvělé vzpomínky. Vloni jsme zde oslavili zisk vůbec prvního vítězství v DTM s Audi, což byl základ v pozdější cestě za titulem," uzavřel šéf týmu Phoenix. Mattias Ekström, který závodí za tým Abt Sportsline, také věří ve vylepšenou rychlost A5 DTM. Švéd stál na stupních vítězů pouze jednou a to hned zkraje sezony na Hockenheimu.
"Vloni jsem zde v Rakousku zažil závod, který považuji za nejhorší v mé závodnické kariéře. Věřím ale, že tyto věci už mohou být pouze lepší. Provedli jsme analýzu toho, kde se zlepšit, abychom byli opět schopni bojovat o pořádnou porci bodů," říká dvojnásobný šampion DTM, který drží 3. přícku se ztrátou 33 bodů. Druhým nejlépe postaveným jezdcem Audi je Rockenfeller (5.).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?