Vozy Audi A5 jsou již dostatečně rychlé na to, aby dokázaly vyhrát víkendový závod na Spielbergu, míní šéf týmu Phoenix, Ernst Moser. Jen dodejme, že právě tento muž dovedl vloni v DTM k titulu Martina Tomczyka.
Právě vloni v Rakousku prolomil Martin Tomczyk 10leté čekání týmu Phoenix na vítězství v DTM, po sezoně ale Němec odešel k BMW. Ernst Moser věří, že jeho současní jezdci, Mike Rockenfeller a Miguel Molina, mají náčiní k tomu, aby na loňské vítězství navázali. Tým slavil v Brands Hatch zisk prvního stupně vítězů v letošním roce.
"Minulý víkend byl velmi motivující. S Mikem Rockenfellerem jsme letos poprvé stanuli na podium a také jsme vyhráli 24 hodinovku na Nürburgringu. Motivací našeho týmu je momentálně zisk prvního vítězství pro Audi v tomto roce v DTM v rakouském Spielbergu. Auto je toho schopné. Všechno je možné," říká Moser.
Vloni se závod na Red Bull Ringu nepovedl ani jedné A4 DTM v barvách Red Bullu...
"Na Spielberg máme skvělé vzpomínky. Vloni jsme zde oslavili zisk vůbec prvního vítězství v DTM s Audi, což byl základ v pozdější cestě za titulem," uzavřel šéf týmu Phoenix. Mattias Ekström, který závodí za tým Abt Sportsline, také věří ve vylepšenou rychlost A5 DTM. Švéd stál na stupních vítězů pouze jednou a to hned zkraje sezony na Hockenheimu.
"Vloni jsem zde v Rakousku zažil závod, který považuji za nejhorší v mé závodnické kariéře. Věřím ale, že tyto věci už mohou být pouze lepší. Provedli jsme analýzu toho, kde se zlepšit, abychom byli opět schopni bojovat o pořádnou porci bodů," říká dvojnásobný šampion DTM, který drží 3. přícku se ztrátou 33 bodů. Druhým nejlépe postaveným jezdcem Audi je Rockenfeller (5.).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?