Před víkendovým závodem DTM ve Spielbergu mluvil "Motorsport-Magazin.com" s Norbertem Haugem. Ten jim prozradil, že i nadále věří, že se Ralf Schumacher dokáže v DTM prosadit.
Na show pořádané pro diváky v Grazu Norbert Haug prozradil, že očekává velice napínavou už kvalifikaci: "Nemohu nic garantoval, ale myslím, že to bude opět velmi těsné. Red Bull Ring je podobně dlouhý jako Hockenheimring a tam byly časy v kvalifikaci velmi vyrovnané."
První tři závody sezony vyšly na výbornou Garymu Paffettovi, ale jeho šéf si i přes počáteční úspěchy nedovolí odhadovat vývoj ve 4. závodu sezony: "Měli bychom být konkurenceschopní, ale rozhodně nechci přemýšlet nad pole position a nebo dokonce vítězstvím." Od jednoho jezdce ale čeká dobré vystoupení a sice od Ralfa Schumachera. Ten zde vloni dokončil závod na 2. místě, což je až doposud jeho nejlepší výsledek v DTM.
"Ralf jel na této trati pěkně. Ještě nemohl ukázat vše, co se v něm zkrývá. Musíme být trpělivý a poskytnout mu podporu." Ralfovi by se mohlo podařit něco podobného jako o minulém víkendu jeho bratrovi, Michaelovi v F1 v Monaku: "Já jsem Michaelovi vždy věřil. Stejně tak stále věřím, že Ralf patří k nejlepším jezdcům v DTM."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.