Před víkendovým závodem DTM ve Spielbergu mluvil "Motorsport-Magazin.com" s Norbertem Haugem. Ten jim prozradil, že i nadále věří, že se Ralf Schumacher dokáže v DTM prosadit.
Na show pořádané pro diváky v Grazu Norbert Haug prozradil, že očekává velice napínavou už kvalifikaci: "Nemohu nic garantoval, ale myslím, že to bude opět velmi těsné. Red Bull Ring je podobně dlouhý jako Hockenheimring a tam byly časy v kvalifikaci velmi vyrovnané."
První tři závody sezony vyšly na výbornou Garymu Paffettovi, ale jeho šéf si i přes počáteční úspěchy nedovolí odhadovat vývoj ve 4. závodu sezony: "Měli bychom být konkurenceschopní, ale rozhodně nechci přemýšlet nad pole position a nebo dokonce vítězstvím." Od jednoho jezdce ale čeká dobré vystoupení a sice od Ralfa Schumachera. Ten zde vloni dokončil závod na 2. místě, což je až doposud jeho nejlepší výsledek v DTM.
"Ralf jel na této trati pěkně. Ještě nemohl ukázat vše, co se v něm zkrývá. Musíme být trpělivý a poskytnout mu podporu." Ralfovi by se mohlo podařit něco podobného jako o minulém víkendu jeho bratrovi, Michaelovi v F1 v Monaku: "Já jsem Michaelovi vždy věřil. Stejně tak stále věřím, že Ralf patří k nejlepším jezdcům v DTM."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?