Před víkendovým závodem DTM ve Spielbergu mluvil "Motorsport-Magazin.com" s Norbertem Haugem. Ten jim prozradil, že i nadále věří, že se Ralf Schumacher dokáže v DTM prosadit.
Na show pořádané pro diváky v Grazu Norbert Haug prozradil, že očekává velice napínavou už kvalifikaci: "Nemohu nic garantoval, ale myslím, že to bude opět velmi těsné. Red Bull Ring je podobně dlouhý jako Hockenheimring a tam byly časy v kvalifikaci velmi vyrovnané."
První tři závody sezony vyšly na výbornou Garymu Paffettovi, ale jeho šéf si i přes počáteční úspěchy nedovolí odhadovat vývoj ve 4. závodu sezony: "Měli bychom být konkurenceschopní, ale rozhodně nechci přemýšlet nad pole position a nebo dokonce vítězstvím." Od jednoho jezdce ale čeká dobré vystoupení a sice od Ralfa Schumachera. Ten zde vloni dokončil závod na 2. místě, což je až doposud jeho nejlepší výsledek v DTM.
"Ralf jel na této trati pěkně. Ještě nemohl ukázat vše, co se v něm zkrývá. Musíme být trpělivý a poskytnout mu podporu." Ralfovi by se mohlo podařit něco podobného jako o minulém víkendu jeho bratrovi, Michaelovi v F1 v Monaku: "Já jsem Michaelovi vždy věřil. Stejně tak stále věřím, že Ralf patří k nejlepším jezdcům v DTM."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?