Před víkendovým závodem DTM ve Spielbergu mluvil "Motorsport-Magazin.com" s Norbertem Haugem. Ten jim prozradil, že i nadále věří, že se Ralf Schumacher dokáže v DTM prosadit.
Na show pořádané pro diváky v Grazu Norbert Haug prozradil, že očekává velice napínavou už kvalifikaci: "Nemohu nic garantoval, ale myslím, že to bude opět velmi těsné. Red Bull Ring je podobně dlouhý jako Hockenheimring a tam byly časy v kvalifikaci velmi vyrovnané."
První tři závody sezony vyšly na výbornou Garymu Paffettovi, ale jeho šéf si i přes počáteční úspěchy nedovolí odhadovat vývoj ve 4. závodu sezony: "Měli bychom být konkurenceschopní, ale rozhodně nechci přemýšlet nad pole position a nebo dokonce vítězstvím." Od jednoho jezdce ale čeká dobré vystoupení a sice od Ralfa Schumachera. Ten zde vloni dokončil závod na 2. místě, což je až doposud jeho nejlepší výsledek v DTM.
"Ralf jel na této trati pěkně. Ještě nemohl ukázat vše, co se v něm zkrývá. Musíme být trpělivý a poskytnout mu podporu." Ralfovi by se mohlo podařit něco podobného jako o minulém víkendu jeho bratrovi, Michaelovi v F1 v Monaku: "Já jsem Michaelovi vždy věřil. Stejně tak stále věřím, že Ralf patří k nejlepším jezdcům v DTM."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?