Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, v rozhovoru pro "Motorsport-Magazin.com" prozradil, proč se i přes chybějící loňskou účast na této trati v rámci závodního víkendu těší na trať v rakouském Spielbergu.
Šéf BMW pro motorsport při návštěvě Grazu, kde minulý víkend proběhla prezentace DTM, připustil, že už od pátečních tréninků může být bitva v Rakousku velmi vyrovnaná: "Je vidět, že každý dělá pokroky. Audi bylo v kvalifikaci vždy silné a v závodu se teď také zlepšilo." Podle něj i Mercedes zapracoval na zlepšení kvalifikačních výkonů. BMW naproti tomu může stavět na zkušenostech.
"V období příprav před vstupem do DTM jsme zde testovali. Trať sice nebyla v součásné závodní specifikaci, ale test zde proběhl." Cenná data tedy BMW k dispozici má. "Také z vnějšího pohledu na trať to vypadá, že by mohla naším vozů svědčit. Ale uvidíme," zakončil Jens Marquardt.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.