Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, v rozhovoru pro "Motorsport-Magazin.com" prozradil, proč se i přes chybějící loňskou účast na této trati v rámci závodního víkendu těší na trať v rakouském Spielbergu.
Šéf BMW pro motorsport při návštěvě Grazu, kde minulý víkend proběhla prezentace DTM, připustil, že už od pátečních tréninků může být bitva v Rakousku velmi vyrovnaná: "Je vidět, že každý dělá pokroky. Audi bylo v kvalifikaci vždy silné a v závodu se teď také zlepšilo." Podle něj i Mercedes zapracoval na zlepšení kvalifikačních výkonů. BMW naproti tomu může stavět na zkušenostech.
"V období příprav před vstupem do DTM jsme zde testovali. Trať sice nebyla v součásné závodní specifikaci, ale test zde proběhl." Cenná data tedy BMW k dispozici má. "Také z vnějšího pohledu na trať to vypadá, že by mohla naším vozů svědčit. Ale uvidíme," zakončil Jens Marquardt.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?