Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, v rozhovoru pro "Motorsport-Magazin.com" prozradil, proč se i přes chybějící loňskou účast na této trati v rámci závodního víkendu těší na trať v rakouském Spielbergu.
Šéf BMW pro motorsport při návštěvě Grazu, kde minulý víkend proběhla prezentace DTM, připustil, že už od pátečních tréninků může být bitva v Rakousku velmi vyrovnaná: "Je vidět, že každý dělá pokroky. Audi bylo v kvalifikaci vždy silné a v závodu se teď také zlepšilo." Podle něj i Mercedes zapracoval na zlepšení kvalifikačních výkonů. BMW naproti tomu může stavět na zkušenostech.
"V období příprav před vstupem do DTM jsme zde testovali. Trať sice nebyla v součásné závodní specifikaci, ale test zde proběhl." Cenná data tedy BMW k dispozici má. "Také z vnějšího pohledu na trať to vypadá, že by mohla naším vozů svědčit. Ale uvidíme," zakončil Jens Marquardt.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?