Na posledním závodu skončené sezony prezentovaly Mercedes, Audi i BMW své nové zbraně pro nadcházející sezonu. Zatímco šéfové Mercedesu a Audi, Norbert Haug a Dr. Wolfgang Ullrich, se museli soustředit na závody, tak pro šéfa BMW pro motorsport, Jense Marquardt, to bylo první vystoupení v DTM.
"Tato událost pro nás byla něčím speciálním. Už od samého rána se kolem našeho auta shromažďovalo hodně lidí. Bylo to dechbreoucí prezentovat auto před takovou diváckou kulisou. Rakce na náš speciál byly bez výjimky pozitivní. Finále DTM na Hockenheimringu nám dalo porci extra motivace k tomu, abychom se ani ne za půl roku na stejném místě mohli prezentovat v co nejlepším světle," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
BMW již dlouho pilně testuje svůj nový speciál, právě teď absolvovalo třídenní test v jihošpanělské Monteblance. Testu se zúčastnil už i nově příchozí jezdec, Bruno Spengler. Nezahálí samozřejmě ani Mercedes a Audi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?