Na posledním závodu skončené sezony prezentovaly Mercedes, Audi i BMW své nové zbraně pro nadcházející sezonu. Zatímco šéfové Mercedesu a Audi, Norbert Haug a Dr. Wolfgang Ullrich, se museli soustředit na závody, tak pro šéfa BMW pro motorsport, Jense Marquardt, to bylo první vystoupení v DTM.
"Tato událost pro nás byla něčím speciálním. Už od samého rána se kolem našeho auta shromažďovalo hodně lidí. Bylo to dechbreoucí prezentovat auto před takovou diváckou kulisou. Rakce na náš speciál byly bez výjimky pozitivní. Finále DTM na Hockenheimringu nám dalo porci extra motivace k tomu, abychom se ani ne za půl roku na stejném místě mohli prezentovat v co nejlepším světle," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
BMW již dlouho pilně testuje svůj nový speciál, právě teď absolvovalo třídenní test v jihošpanělské Monteblance. Testu se zúčastnil už i nově příchozí jezdec, Bruno Spengler. Nezahálí samozřejmě ani Mercedes a Audi.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.