Ralf Schumacher bude pokračovat ve spolupráci s Mercedesem v DTM v příští sezoně. Němecovi se podařilo dosáhnout prodloužení kontraktu o další sezonu.
Ralf Schumacher, mladší bratr 7násobného šampiona F1, Michaela Schumachera, začal v DTM jezdit v roce 2008, příští rok tedy pojede svou 5 sezonu v sérii. První dvě pódia v kariéře jezdce DTM získal letos, třetí byl na Hockenheimu a druhý na Red Bull Ringu.
"DTM je skvělá série a po 4 letech, co jsem součástí rodiny Mercedesu, myslím, že jsem na nejlepším možném místě. Jsem tudíž více než spokojený, že budu moci vstoupit do nové éry DTM s Mercedesem. Díky změně pravidel, která s sebou přinesla vstup třetí prémiové německé značky, BMW, do šampionátu k Mercedesu a Audi, myslím, že má DTM před sebou světlou budoucnost. Je mi ctí, že se budu moci podílet na vývoji nového Mercedesu C-Klasse AMG DTM Coupé," řekl Ralf.
Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, dodává: "Nejen že je Ralf tím nejvíce známým jezdcem DTM, ale je také velmi oblíbeným a je jedním z nejúspěšnějších jezdců na poli mezinárodního motorsportu. Cením si té cesty, kterou Ralf při změně z F1 na DTM ušel, aby tuto sérii posílil, a také jak se neustále zlepšoval až vybojoval svoje první pódium."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?