Ralf Schumacher bude pokračovat ve spolupráci s Mercedesem v DTM v příští sezoně. Němecovi se podařilo dosáhnout prodloužení kontraktu o další sezonu.
Ralf Schumacher, mladší bratr 7násobného šampiona F1, Michaela Schumachera, začal v DTM jezdit v roce 2008, příští rok tedy pojede svou 5 sezonu v sérii. První dvě pódia v kariéře jezdce DTM získal letos, třetí byl na Hockenheimu a druhý na Red Bull Ringu.
"DTM je skvělá série a po 4 letech, co jsem součástí rodiny Mercedesu, myslím, že jsem na nejlepším možném místě. Jsem tudíž více než spokojený, že budu moci vstoupit do nové éry DTM s Mercedesem. Díky změně pravidel, která s sebou přinesla vstup třetí prémiové německé značky, BMW, do šampionátu k Mercedesu a Audi, myslím, že má DTM před sebou světlou budoucnost. Je mi ctí, že se budu moci podílet na vývoji nového Mercedesu C-Klasse AMG DTM Coupé," řekl Ralf.
Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, dodává: "Nejen že je Ralf tím nejvíce známým jezdcem DTM, ale je také velmi oblíbeným a je jedním z nejúspěšnějších jezdců na poli mezinárodního motorsportu. Cením si té cesty, kterou Ralf při změně z F1 na DTM ušel, aby tuto sérii posílil, a také jak se neustále zlepšoval až vybojoval svoje první pódium."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?