BRANDS HATCH - KVALIFIKACE; Mike Rockenfeller dokázal na krátké trati v britském Brands Hatch získat svoje historicky první pole position na startu závodu DTM.
Jezdec týmu Abt, který se do DTM vrátil po děsivé nehodě v závodu Le Mans před pouhými dvěma závody, získal na krátké trati nejlepší výchozí pozici do zítřejšího závodu na 48. pokus. Do Q4 vyrážel jako druhý, když v Q3 zajel třetí čas. Paffettův čas dokázal o 0,2s vylepšit a ujal se vedení.
Ani Paffettův kolega Jamie Green, který Q3 vyhrál, a ani jezdec týmu Phoenix, Martin Tomczyk, nedokázali Mikův čas vylepšit a obsadí tak čtvrté, respektive třetí místo na startu. Zajímavé je, že v Q2 byl nejrychlejší Ralf Schumacher, jenže v Q3 nedokázal zajet své rychlé kolo moc dobře a skončil 7.
Jako pátý do závodu odstartuje vítěz toho minulého, Mattias Ekström, kterému postup do Q4 unikl o pouhých 0,08s. Dále své časy zajeli Bruno Spengler, již zmíněný Schumacher a Miguel Molina se starší A4 DTM. Schumacher a Molina ale poskočí o místo výše, protože Spengler dostane penalizaci dvou míst za použití nesprávných gum v tréninku.
Kvalifikaci zastavily červené vlajky, když Filipe Albuquerque vyjel z tratě, trefil bariéru a kvalifikace tak pro něj zkončila. Zbývalo 9 minut z první části kvalifikace, maršálové se rozhodli, že všech zbývajících 17 vozů postoupí do Q2. Zklamáním byl výkon dvojnásobného šampióna DTM, Tima Scheidera, který zajel až 12. čas.
Výsledky naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.