NÜRBURGRING, KVALIFIKACE; Mattias Ekström dokázal vytěžit z proměnlivých podmínek na Nürburgringu maximum a získal svoji letošní první pole position. Druhého Jamieho Greena porazil o více než 3s!
Jezdec týmu Abt byl nejrychlejší v Q3, a tak si vybojoval možnost jako poslední nastoupit do Q4, ve které má každý jezdec jen jedno kolo. To se ukázalo jako velká výhoda, protože zbylí účastníci poslední části kvalifikace museli svá kola odjet za mírného deště.
Švéd zajel čas 1:32,066s, což odsunulo Jamieho Greena s továrním Mercedesem na druhé místo. Mike Rockenfeller ztratil drahocené desetiny, když probrzdil v nájezdů do první zatáčky a poté ji projel zeširoka. Svoji žlutou A4 postaví na třetí místo před Bruno Spenglera.
Všichni čtyři dokázali postoupit do Q4 s použitím pouze jedné sady gum v Q3. Naopak Mortara nasadil sadu novou a kvalifikoval se na místě pátém. Za ním se na dalších místech umístily vozy Audi, svého nejlepšího sezonního výsledku dosáhl Miguel Molina, který je šestý. Sedmou příčku získal jezdec týmu Phoenix, Martin Tomczyk, na startší A4 a za ním je dvojnásobný šampión DTM, Timo Scheider.
Výsledky kvalifikace naleznete zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?