ZANDVOORT, ZÁVOD; Miku Rockenfellerovi stačily pouhé dva závody v továrním týmu Audi k tomu, aby se radoval ze svého historicky prvního vítězství v DTM. Mike předvedl opravdu skvělou jízdu a v cíli se radoval z vítězství.
Jezdec týmu Abt Audi se dostal na místo druhé hned po startu, když předjel Jamiho Greena, kterému se start do závodu moc nepovedl. Před Spenglera se Němec protáhl v prvním kole zastávek. K vidění byla opravdu velká spousta strategií, takže se Mike opravdu do čela dostal až ve 30 kole. V této fázi závodu měl k dobru 2,5s na dva kolegi od H.W.A. Spenglera a Greena.
V prostřední části závodu se Green tlačil na Spenglera a snažil se najít skulinku, kudy by se před Kanaďana dostal. To se mu nepovedlo a navíc s kolegou v posledním stintu neudržel krok. Bruno závod nakonec dokončil na místě druhém. To znamená, že má v šampionátu momentálně náskok 8 bodů.
Na jeho stříbrný Mercedes C-Klasse AMG DTM v posledních kolech ale zle dorážel Martin Tomczyk v roční Audi A4 DTM týmu Phoenix. Bývalý tovární jezdec týmu Abt málem Spenglera předjel. Závod za ním dokončil o pouhých 0,4s. Ještě předtím si ale Martin poradil s Greenem. Oba spolu svedli krásný souboj. Jeli bok po boku dvě zatáčky, nakonec se Audi před Mercedes dostalo v zatáčce Gerlachbocht.
Timo Scheider obsadil místo páté, za ním byl po skvělém výkonu Edoardo Mortara. Ital dojel se starším vozem na bodech a zaznamenal tak pochopitelně svůj nejlepší výsledek v DTM. Skvělý závod má za sebou také Maro Engel, kterému vyšla hlavně prostřední část závodu. V ní se dokázal posunout z 11. místa na 7. příčku.
Poslední bod si na své konto připsal Mattias Ekström, který startoval až ze 16. příčky. Švéd měl extrémně dlouhý první stint. Dvojnásobný šampion DTM vydržel na první sadě pneumatik o 15 kol déle, než někteří další jeho soupeři.
Výsledky závodu naleznete zde.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?