Ralf Schumacher vybojoval jeho vůbec první podium v DTM na úvodním závodu sezony 2011 v neděli na Hockenheimringu.
„Děkuji Mercedesu a mým mechanikům za jejich trpělivost. Před sezonou jsem si dal za cíl získat první podium. To se mi povedlo na prvním víkendu sezony,“ říká nadšeně po zisku třetího místa Ralf.
Bývalý pilot F1 musel o podium bojovat do poslední chvíle, když moc nechybělo a mohl být i druhý, ale také moc nechybělo a dojel až čtvrtý. Vše se rozhodlo až v posledním kole, kdy málem předjel Mattiase Ekströma, který měl problémy s vozem.
„Závod byl velmi tvrdý a já se zapojil do několika soubojů. Několikrát se mi zablokovala kola, ale když to tak všechno vezmu, tak to byla dobrá zábava.“ Němec doufá, že bude bojovat na špici závodního pole se svými značkovými kolegy i nadále. „Bojovat s kolegy od Mercedesu bylo vždy mým cílem a pořád jím je. Teď jsem na správné cestě, aby se mi to podařilo,“ zakončil Ralf.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?