Ralf Schumacher vybojoval jeho vůbec první podium v DTM na úvodním závodu sezony 2011 v neděli na Hockenheimringu.
„Děkuji Mercedesu a mým mechanikům za jejich trpělivost. Před sezonou jsem si dal za cíl získat první podium. To se mi povedlo na prvním víkendu sezony,“ říká nadšeně po zisku třetího místa Ralf.
Bývalý pilot F1 musel o podium bojovat do poslední chvíle, když moc nechybělo a mohl být i druhý, ale také moc nechybělo a dojel až čtvrtý. Vše se rozhodlo až v posledním kole, kdy málem předjel Mattiase Ekströma, který měl problémy s vozem.
„Závod byl velmi tvrdý a já se zapojil do několika soubojů. Několikrát se mi zablokovala kola, ale když to tak všechno vezmu, tak to byla dobrá zábava.“ Němec doufá, že bude bojovat na špici závodního pole se svými značkovými kolegy i nadále. „Bojovat s kolegy od Mercedesu bylo vždy mým cílem a pořád jím je. Teď jsem na správné cestě, aby se mi to podařilo,“ zakončil Ralf.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?