Ralf Schumacher vybojoval jeho vůbec první podium v DTM na úvodním závodu sezony 2011 v neděli na Hockenheimringu.
„Děkuji Mercedesu a mým mechanikům za jejich trpělivost. Před sezonou jsem si dal za cíl získat první podium. To se mi povedlo na prvním víkendu sezony,“ říká nadšeně po zisku třetího místa Ralf.
Bývalý pilot F1 musel o podium bojovat do poslední chvíle, když moc nechybělo a mohl být i druhý, ale také moc nechybělo a dojel až čtvrtý. Vše se rozhodlo až v posledním kole, kdy málem předjel Mattiase Ekströma, který měl problémy s vozem.
„Závod byl velmi tvrdý a já se zapojil do několika soubojů. Několikrát se mi zablokovala kola, ale když to tak všechno vezmu, tak to byla dobrá zábava.“ Němec doufá, že bude bojovat na špici závodního pole se svými značkovými kolegy i nadále. „Bojovat s kolegy od Mercedesu bylo vždy mým cílem a pořád jím je. Teď jsem na správné cestě, aby se mi to podařilo,“ zakončil Ralf.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?