Winkelhock je zklamaný z angažování Jarvise

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iM2 19. ledna 2010 01:12
Sdílej:

Markus Winkelhock je zklamaný z toho, že nedostal příležitost postoupit do továrního týmu Audi a tím pádem i pilotovat aktuální vůz Audi A4 DTM. Svoji největší slabinu vidí v kvalifikacích.

To, že volný kokpit po Kristensenovi obsadí Oliver Jarvis, bylo veřejným tajemství už od začátku minulé sezony. Přesto byl tento přestup pro Markuse Winkelhocka zklamáním. „Pochopitelně, že jsem mírně zklamaný,“ prohlásil Markus. „Poté, co jsme se dozvěděli, že Tom opustí na konci roku DTM, jsme se snažili (jezdci na rok starých vozech) získat právě jeho místo. To byl cíl všech. Z výsledků vyplývá, byl Olly během roku nejlepší. Z tohoto pohledu si také místo zaslouží,“ dál vysvětluje Němec. Markus na Hockenheimringu v roce 2004 Jarvis své kolegy ve starých vozech jasně převyšoval především v kvalifikacích, to ví i Winkelhock: „Ve volném tréninku, warm-upu nebo závodu jsme všichni zajížděli podobné časy, ale v kvalifikacích byl Oliver jasně lepší. Proto musím jednoznačně zapracovat na kvalifikacích. V rok starém autě je také extrémně důležitá startovní pozice. Pokud člověk startuje z páté nebo šesté pozice, je to něco jiného, než když stojí v sedmé řadě. Pokud stojíte vepředu, můžete počítat s dobrou strategií a dobrým autem.“ Samozřejmě by tohoto klíče chtěl Markus využít ke zlepšení výkonů v kvalifikacích. „Chtěl bych se zlepšit v kvalifikacích a získat co nejvíce bodů, abych na konci roku mohl být nejlepším jezdcem mezi rok starými auty,“ uzavírá jezdec, který na Nürburgringu 2007 dokázal ve špatném autě vést závod F1.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.