Winkelhock je zklamaný z angažování Jarvise

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iM2 19. ledna 2010 01:12
Sdílej:

Markus Winkelhock je zklamaný z toho, že nedostal příležitost postoupit do továrního týmu Audi a tím pádem i pilotovat aktuální vůz Audi A4 DTM. Svoji největší slabinu vidí v kvalifikacích.

To, že volný kokpit po Kristensenovi obsadí Oliver Jarvis, bylo veřejným tajemství už od začátku minulé sezony. Přesto byl tento přestup pro Markuse Winkelhocka zklamáním. „Pochopitelně, že jsem mírně zklamaný,“ prohlásil Markus. „Poté, co jsme se dozvěděli, že Tom opustí na konci roku DTM, jsme se snažili (jezdci na rok starých vozech) získat právě jeho místo. To byl cíl všech. Z výsledků vyplývá, byl Olly během roku nejlepší. Z tohoto pohledu si také místo zaslouží,“ dál vysvětluje Němec. Markus na Hockenheimringu v roce 2004 Jarvis své kolegy ve starých vozech jasně převyšoval především v kvalifikacích, to ví i Winkelhock: „Ve volném tréninku, warm-upu nebo závodu jsme všichni zajížděli podobné časy, ale v kvalifikacích byl Oliver jasně lepší. Proto musím jednoznačně zapracovat na kvalifikacích. V rok starém autě je také extrémně důležitá startovní pozice. Pokud člověk startuje z páté nebo šesté pozice, je to něco jiného, než když stojí v sedmé řadě. Pokud stojíte vepředu, můžete počítat s dobrou strategií a dobrým autem.“ Samozřejmě by tohoto klíče chtěl Markus využít ke zlepšení výkonů v kvalifikacích. „Chtěl bych se zlepšit v kvalifikacích a získat co nejvíce bodů, abych na konci roku mohl být nejlepším jezdcem mezi rok starými auty,“ uzavírá jezdec, který na Nürburgringu 2007 dokázal ve špatném autě vést závod F1.
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?