Winkelhock je zklamaný z angažování Jarvise

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iM2 19. ledna 2010 01:12
Sdílej:

Markus Winkelhock je zklamaný z toho, že nedostal příležitost postoupit do továrního týmu Audi a tím pádem i pilotovat aktuální vůz Audi A4 DTM. Svoji největší slabinu vidí v kvalifikacích.

To, že volný kokpit po Kristensenovi obsadí Oliver Jarvis, bylo veřejným tajemství už od začátku minulé sezony. Přesto byl tento přestup pro Markuse Winkelhocka zklamáním. „Pochopitelně, že jsem mírně zklamaný,“ prohlásil Markus. „Poté, co jsme se dozvěděli, že Tom opustí na konci roku DTM, jsme se snažili (jezdci na rok starých vozech) získat právě jeho místo. To byl cíl všech. Z výsledků vyplývá, byl Olly během roku nejlepší. Z tohoto pohledu si také místo zaslouží,“ dál vysvětluje Němec. Markus na Hockenheimringu v roce 2004 Jarvis své kolegy ve starých vozech jasně převyšoval především v kvalifikacích, to ví i Winkelhock: „Ve volném tréninku, warm-upu nebo závodu jsme všichni zajížděli podobné časy, ale v kvalifikacích byl Oliver jasně lepší. Proto musím jednoznačně zapracovat na kvalifikacích. V rok starém autě je také extrémně důležitá startovní pozice. Pokud člověk startuje z páté nebo šesté pozice, je to něco jiného, než když stojí v sedmé řadě. Pokud stojíte vepředu, můžete počítat s dobrou strategií a dobrým autem.“ Samozřejmě by tohoto klíče chtěl Markus využít ke zlepšení výkonů v kvalifikacích. „Chtěl bych se zlepšit v kvalifikacích a získat co nejvíce bodů, abych na konci roku mohl být nejlepším jezdcem mezi rok starými auty,“ uzavírá jezdec, který na Nürburgringu 2007 dokázal ve špatném autě vést závod F1.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.