Winkelhock je zklamaný z angažování Jarvise

Winkelhock, Markus
Winkelhock, Markus, foto: dtm.de
iM2 19. ledna 2010 1:12
Sdílej:

Markus Winkelhock je zklamaný z toho, že nedostal příležitost postoupit do továrního týmu Audi a tím pádem i pilotovat aktuální vůz Audi A4 DTM. Svoji největší slabinu vidí v kvalifikacích.

To, že volný kokpit po Kristensenovi obsadí Oliver Jarvis, bylo veřejným tajemství už od začátku minulé sezony. Přesto byl tento přestup pro Markuse Winkelhocka zklamáním. „Pochopitelně, že jsem mírně zklamaný,“ prohlásil Markus. „Poté, co jsme se dozvěděli, že Tom opustí na konci roku DTM, jsme se snažili (jezdci na rok starých vozech) získat právě jeho místo. To byl cíl všech. Z výsledků vyplývá, byl Olly během roku nejlepší. Z tohoto pohledu si také místo zaslouží,“ dál vysvětluje Němec.
Markus na Hockenheimringu v roce 2004 Jarvis své kolegy ve starých vozech jasně převyšoval především v kvalifikacích, to ví i Winkelhock: „Ve volném tréninku, warm-upu nebo závodu jsme všichni zajížděli podobné časy, ale v kvalifikacích byl Oliver jasně lepší. Proto musím jednoznačně zapracovat na kvalifikacích. V rok starém autě je také extrémně důležitá startovní pozice. Pokud člověk startuje z páté nebo šesté pozice, je to něco jiného, než když stojí v sedmé řadě. Pokud stojíte vepředu, můžete počítat s dobrou strategií a dobrým autem.“
Samozřejmě by tohoto klíče chtěl Markus využít ke zlepšení výkonů v kvalifikacích. „Chtěl bych se zlepšit v kvalifikacích a získat co nejvíce bodů, abych na konci roku mohl být nejlepším jezdcem mezi rok starými auty,“ uzavírá jezdec, který na Nürburgringu 2007 dokázal ve špatném autě vést závod F1.
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.