Gary Paffett opět v DTM vyhrál! Jeho poslední vítězství se datovalo do roku 2005, kdy získal titul šampióna. Na Lausitzringu mu k vítězství dopomohla nejlepší strategie.
Brit se rozhodl pro co možná nejpozdější zastávky v boxech. To mu pomohlo dostat se na čelo startovního pole. Jenže ani tehdy neměl vyhráno, protože byl těsně následován kolegou Spenglerem. "Nevím, co bylo na Hockenheimu špatně. Ale teď už bylo vše v pořádku. Speciálně startegie, kterou jsme společně s týmem zvolili, slavila úspěch. Snad to bude skvělá sezona. Už se těším na Norisring," říká Paffett.
"Musím uznat, že letošní C-Klasse je opravdu skvělý stroj. Děkuji týmu za skvělou strategii, kterou jsme připravili," řekl Brit bezprostředně po dojetí závodu. Gary tak po dvou letech strávených v rok starém voze opět dokazuje, že je jedním z nejlepších jezdců ve startovním poli.
Spengler už se těší na Norisring, kde již dvakrát vyhrál
Také Spengler se díky startegii dostal na čelo. Díky ní se například dostal před Mattiase Ekströma, který po celý závod bojoval s Paulem di Restou. "Druhé místo je opravdu skvělé a za osm bodů jsem moc rád. Je to skvělý výsledek, když vezmeme v úvahu, že jsem startoval jako pátý. V závěrečné fázy závodu jsem byl rychlejší než Gary, ale na předjetí to nestačilo. Už se těším na Norisring, kde jsem již dvakrát zvítězil. Letos se o to pokusím znova," říká Spengler
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.