Gary Paffett opět v DTM vyhrál! Jeho poslední vítězství se datovalo do roku 2005, kdy získal titul šampióna. Na Lausitzringu mu k vítězství dopomohla nejlepší strategie.
Brit se rozhodl pro co možná nejpozdější zastávky v boxech. To mu pomohlo dostat se na čelo startovního pole. Jenže ani tehdy neměl vyhráno, protože byl těsně následován kolegou Spenglerem. "Nevím, co bylo na Hockenheimu špatně. Ale teď už bylo vše v pořádku. Speciálně startegie, kterou jsme společně s týmem zvolili, slavila úspěch. Snad to bude skvělá sezona. Už se těším na Norisring," říká Paffett.
"Musím uznat, že letošní C-Klasse je opravdu skvělý stroj. Děkuji týmu za skvělou strategii, kterou jsme připravili," řekl Brit bezprostředně po dojetí závodu. Gary tak po dvou letech strávených v rok starém voze opět dokazuje, že je jedním z nejlepších jezdců ve startovním poli.
Spengler už se těší na Norisring, kde již dvakrát vyhrál
Také Spengler se díky startegii dostal na čelo. Díky ní se například dostal před Mattiase Ekströma, který po celý závod bojoval s Paulem di Restou. "Druhé místo je opravdu skvělé a za osm bodů jsem moc rád. Je to skvělý výsledek, když vezmeme v úvahu, že jsem startoval jako pátý. V závěrečné fázy závodu jsem byl rychlejší než Gary, ale na předjetí to nestačilo. Už se těším na Norisring, kde jsem již dvakrát zvítězil. Letos se o to pokusím znova," říká Spengler
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?