Gary Paffett opět v DTM vyhrál! Jeho poslední vítězství se datovalo do roku 2005, kdy získal titul šampióna. Na Lausitzringu mu k vítězství dopomohla nejlepší strategie.
Brit se rozhodl pro co možná nejpozdější zastávky v boxech. To mu pomohlo dostat se na čelo startovního pole. Jenže ani tehdy neměl vyhráno, protože byl těsně následován kolegou Spenglerem. "Nevím, co bylo na Hockenheimu špatně. Ale teď už bylo vše v pořádku. Speciálně startegie, kterou jsme společně s týmem zvolili, slavila úspěch. Snad to bude skvělá sezona. Už se těším na Norisring," říká Paffett.
"Musím uznat, že letošní C-Klasse je opravdu skvělý stroj. Děkuji týmu za skvělou strategii, kterou jsme připravili," řekl Brit bezprostředně po dojetí závodu. Gary tak po dvou letech strávených v rok starém voze opět dokazuje, že je jedním z nejlepších jezdců ve startovním poli.
Spengler už se těší na Norisring, kde již dvakrát vyhrál
Také Spengler se díky startegii dostal na čelo. Díky ní se například dostal před Mattiase Ekströma, který po celý závod bojoval s Paulem di Restou. "Druhé místo je opravdu skvělé a za osm bodů jsem moc rád. Je to skvělý výsledek, když vezmeme v úvahu, že jsem startoval jako pátý. V závěrečné fázy závodu jsem byl rychlejší než Gary, ale na předjetí to nestačilo. Už se těším na Norisring, kde jsem již dvakrát zvítězil. Letos se o to pokusím znova," říká Spengler
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?