SEZÓNNÍ OHLÉDNUTÍ; Mike Rockenfeller 17. května na Hockenheimu postaví již potřetí na start nové sezony DTM. Jeho debut slavil “Roky“ v roce 2006 také na Hockenheimu. V minulém roce Němec s šesti body skončil na celkové osmé příčce a s výsledkem byl spokojen.
Přirozeně by se rád viděl v konečné tabulce výše, ale „dosáhnout dobrého výsledku s rok starým vozem je o hodně těžší,“ říká Mike. Ve vzpomínkách na loňskou sezonu se Rockenfellerovi vybavují zvláště vzpomínky na dva souboje s Berndem Schneiderem. „Myslím, že v uplynulém roce jsem s ním svedl pár solidních bitev. Jsem hrdý na to, že jsem proti němu mohl závodit. Před jeho výkony mám velký respekt,“ říká Mike Rockenfeller. V uplynulém ročníku se však Mike společně například s Alexandrem Prématem svezl i jako tovární jezdec Audi s vozem Audi R10 TDI v American Le Mans Series.
Chválí ho i dřívější jezdec DTM Manuel Reuter, který v loňské sezoně pracoval jako DTM expert pro ARD. „Společně s Alexandrem Prématem neprofitovali z úspěchu v Le Mans Series. Ve druhé polovině sezony předvedl v Barceloně jeho nejlepší výsledek. Pak si byl již více jistý a dokázal získávat i další úspěchy,“ míní Manuel Reuter.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?