SEZÓNNÍ OHLÉDNUTÍ; Mike Rockenfeller 17. května na Hockenheimu postaví již potřetí na start nové sezony DTM. Jeho debut slavil “Roky“ v roce 2006 také na Hockenheimu. V minulém roce Němec s šesti body skončil na celkové osmé příčce a s výsledkem byl spokojen.
Přirozeně by se rád viděl v konečné tabulce výše, ale „dosáhnout dobrého výsledku s rok starým vozem je o hodně těžší,“ říká Mike. Ve vzpomínkách na loňskou sezonu se Rockenfellerovi vybavují zvláště vzpomínky na dva souboje s Berndem Schneiderem. „Myslím, že v uplynulém roce jsem s ním svedl pár solidních bitev. Jsem hrdý na to, že jsem proti němu mohl závodit. Před jeho výkony mám velký respekt,“ říká Mike Rockenfeller. V uplynulém ročníku se však Mike společně například s Alexandrem Prématem svezl i jako tovární jezdec Audi s vozem Audi R10 TDI v American Le Mans Series.
Chválí ho i dřívější jezdec DTM Manuel Reuter, který v loňské sezoně pracoval jako DTM expert pro ARD. „Společně s Alexandrem Prématem neprofitovali z úspěchu v Le Mans Series. Ve druhé polovině sezony předvedl v Barceloně jeho nejlepší výsledek. Pak si byl již více jistý a dokázal získávat i další úspěchy,“ míní Manuel Reuter.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?