SEZÓNNÍ OHLÉDNUTÍ; Mike Rockenfeller 17. května na Hockenheimu postaví již potřetí na start nové sezony DTM. Jeho debut slavil “Roky“ v roce 2006 také na Hockenheimu. V minulém roce Němec s šesti body skončil na celkové osmé příčce a s výsledkem byl spokojen.
Přirozeně by se rád viděl v konečné tabulce výše, ale „dosáhnout dobrého výsledku s rok starým vozem je o hodně těžší,“ říká Mike. Ve vzpomínkách na loňskou sezonu se Rockenfellerovi vybavují zvláště vzpomínky na dva souboje s Berndem Schneiderem. „Myslím, že v uplynulém roce jsem s ním svedl pár solidních bitev. Jsem hrdý na to, že jsem proti němu mohl závodit. Před jeho výkony mám velký respekt,“ říká Mike Rockenfeller. V uplynulém ročníku se však Mike společně například s Alexandrem Prématem svezl i jako tovární jezdec Audi s vozem Audi R10 TDI v American Le Mans Series.
Chválí ho i dřívější jezdec DTM Manuel Reuter, který v loňské sezoně pracoval jako DTM expert pro ARD. „Společně s Alexandrem Prématem neprofitovali z úspěchu v Le Mans Series. Ve druhé polovině sezony předvedl v Barceloně jeho nejlepší výsledek. Pak si byl již více jistý a dokázal získávat i další úspěchy,“ míní Manuel Reuter.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.