Maro Engel: Nebýt smůly, měl bych body

Engel, Maro
Engel, Maro, foto: dtm.de
iM2 3. března 2009 22:04
Sdílej:

SEZÓNNÍ OHLÉDNUTÍ; V roce 2008 oslavil Maro Engel svůj nástup do DTM. V AMG Mercedesu C-Klasse stáje Mücke Motorsport zažil svoji učednickou sezónu. Bodů se bohužel tento sympatický Němec nedočkal, nicméně na Norisringu získal deváté místo.

Manuel Reuter se pustil do hodnocení první sezóny tohoto mladíka: „Myslím, že do začátku roku 2008 znali jméno Maro Engel jen opravdoví odborníci. Jezdil v anglické Formuli 3. Teď jezdí za Mercedes v DTM a myslím, že dobře zapadl. Maro mluví třemi jazyky. Neměl to lehké ve své první sezoně. Dostal se mu do rukou pouze rok starý vůz a navíc jeho týmový kolega se jmenoval Ralf Schumacher. Jeho hlavní předností byly kvalifikace. V závodech měl hodně smůly, ale myslím, že v příštích letech o něm ještě hodně uslyšíme,“ uvažuje ex-pilot DTM. Sám jezdec svoji první sezonu hodnotí jako pozitivní: „Určitě jsme byli schopní získat body. Například v Barceloně nebo na Nürburgringu to bylo docela dobře možné, ale měl jsem tam hodně smůlu. V Barceloně se mi hned v pátém kole poškodila pneumatika. Na Nürburgringu zase hned na začátku odešel motor. Je sice smutné, že jsem nezískal body, ale s vývojem mých výsledků jsem spokojen,“ říká spokojeně třiadvacetiletý Němec.
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.