V DTM jsem neměl vždy na růžích ustláno

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 29. října 2008 11:15
Sdílej:

S Scheiderem o...

... o DTM: Podle mě na celém světě neexistuje žádná jiná série, která by nabízela divákům takový kontakt s jezdci. Diváci vidí dobrý a profesionální motorsport. Pro mě je DTM něco jako velká rodina. Cítím se zde výborně a dokonce v normálním životě mám méně přátel než v DTM. ... o týmu: Audi Sport Team Abt Sportsline z Allgäu je velmi dobrosrdečný a lidský tým. Často se potkáváme i mimo závodní dráhu na grilování. Často si například sami ze sebe utahujeme a vyprávíme vtipy o závodnících, což nedokázali moji předchůdci Heinz-Harald Frentzen a Allan McNish využít. Výkonnostní křivka nám ukazuje, že za mým úspěchem stojí tvrdá práce mechaniků, bez kterých bych nebyl nic. Oni dělají vše pro mě a já bych jim chtěl poděkovat. ... o pádech: V letošní sezóně jsem se zlobil v Mugelu, protože jsem předčasně odstartoval, to byl můj největší pád. Prostě jsem povolil brzdy moc brzy a auto sebou škublo. Přesto, že jsem auto pak zastavil, dostal jsem průjezd boxy. Nakonec jsem byl desátý. ... o titulu: Je to velký den pro můj sportovní život. Děkuji mé rodině a týmu. Mému synovi bych chtěl říct: „Lorisi miluji tě!“. Neměl jsem v DTM pořád jen na růžích ustláno. Moje rodina a známí mě věřili. Titulem bych jim chtěl poděkovat za důvěru.  ... snu F1: Ano, jednou bych chtěl zkusit F1. Musím zůstat realistou. V listopadu mi bude třicet a Formule 1 rozhodně nečeká na žádného třicetiletého Němce. Kdybych si ale mohl jednou vyzkoušet jízdu s monopostem, byl bych moc šťastný. ... manažerovi: Po několika letech mohu říci, že jsem žádného manažera na nic nepotřeboval. Finančně jsem neměl žádné výhody. Na konci jsem zjistil, že je nejlepší se o všechno postarat sám. Moje smlouvy s Opelem, Maserati a Audi jsem si vždy vyjednal sám a jsem na to pyšný. ... rodině: Je to nejdůležitější pilíř pro moje zdraví a dobrý pocit. Když jsem někdy vystresovaný a můj syn se na mě usměje, tak je mi hned lépe. Při každém živém rozhovoru mu nezapomenu zamávat, on sedí doma před televizí a myslí si, že ho vidím. ... závodění syna: Loris dostal k jeho třetím narozeninám první motokáru. Potřeboval ještě prodloužit pedály, protože byl ještě malý. Zatím to bereme jako zábavu. Pokud ho to někdy přestane bavit, tak začne klidně dělat jiný sport.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.