V DTM jsem neměl vždy na růžích ustláno
Scheider, Timo, foto:
dtm.de
... o DTM:
Podle mě na celém světě neexistuje žádná jiná série, která by nabízela divákům takový kontakt s jezdci. Diváci vidí dobrý a profesionální motorsport. Pro mě je DTM něco jako velká rodina. Cítím se zde výborně a dokonce v normálním životě mám méně přátel než v DTM.
... o týmu:
Audi Sport Team Abt Sportsline z Allgäu je velmi dobrosrdečný a lidský tým. Často se potkáváme i mimo závodní dráhu na grilování. Často si například sami ze sebe utahujeme a vyprávíme vtipy o závodnících, což nedokázali moji předchůdci Heinz-Harald Frentzen a Allan McNish využít. Výkonnostní křivka nám ukazuje, že za mým úspěchem stojí tvrdá práce mechaniků, bez kterých bych nebyl nic. Oni dělají vše pro mě a já bych jim chtěl poděkovat.
... o pádech:
V letošní sezóně jsem se zlobil v Mugelu, protože jsem předčasně odstartoval, to byl můj největší pád. Prostě jsem povolil brzdy moc brzy a auto sebou škublo. Přesto, že jsem auto pak zastavil, dostal jsem průjezd boxy. Nakonec jsem byl desátý.
... o titulu:
Je to velký den pro můj sportovní život. Děkuji mé rodině a týmu. Mému synovi bych chtěl říct: „Lorisi miluji tě!“. Neměl jsem v DTM pořád jen na růžích ustláno. Moje rodina a známí mě věřili. Titulem bych jim chtěl poděkovat za důvěru.
... snu F1:
Ano, jednou bych chtěl zkusit F1. Musím zůstat realistou. V listopadu mi bude třicet a Formule 1 rozhodně nečeká na žádného třicetiletého Němce. Kdybych si ale mohl jednou vyzkoušet jízdu s monopostem, byl bych moc šťastný.
... manažerovi:
Po několika letech mohu říci, že jsem žádného manažera na nic nepotřeboval. Finančně jsem neměl žádné výhody. Na konci jsem zjistil, že je nejlepší se o všechno postarat sám. Moje smlouvy s Opelem, Maserati a Audi jsem si vždy vyjednal sám a jsem na to pyšný.
... rodině:
Je to nejdůležitější pilíř pro moje zdraví a dobrý pocit. Když jsem někdy vystresovaný a můj syn se na mě usměje, tak je mi hned lépe. Při každém živém rozhovoru mu nezapomenu zamávat, on sedí doma před televizí a myslí si, že ho vidím.
... závodění syna:
Loris dostal k jeho třetím narozeninám první motokáru. Potřeboval ještě prodloužit pedály, protože byl ještě malý. Zatím to bereme jako zábavu. Pokud ho to někdy přestane bavit, tak začne klidně dělat jiný sport.
Stalo se
Test ojetiny Ford Mustang Fastback GT - plnotučný „muscle car“ s manuálem a osmiválcem
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Test ojetiny BMW M440i Gran Coupé – rodinný sporťák
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?