V pozadí úspěchu, Audi Team-Hospitality

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Audi Sport Press
iM2 9. června 2008 20:55
Sdílej:

Za boxovou uličkou, garážemi a kamiony týmu stojí Audi Team-Hospitality, neboli motorhome Audi. Během závodního víkendu je druhým domovem jezdců, členů týmu, sponzorů a novinářů. Zde se uskutečňují setkání je sponzory, týmové schůzky a také se zde jí.

Za vznikem tohoto druhého domova pro členy týmu stojí poměrně dlouhá a usilovná práce. Začíná se časně z rána (kolem sedmé) v pondělí před závodním víkendem a práce končí ve čtvrtek kolem páté odpolední. Během víkendu se o hosty stará celkem 32 lidí. „Uděláme zde kolem 3000 až 3500 jídel od čtvrtka až do neděle,“ říká Marisa Riedinger, která je zodpovědná za Catering u Audi. O to, aby všechno jídlo dorazilo za hosty se stará 17 číšníků. I přes velké úsilí, musí být dobrá pracovní atmosféra. To ovšem neplatí pouze pro mechaniky, inženýry, jezdce a šéfy týmu, kteří se starají o nejlepší výsledky na trati, ale i pro všechny zaměstnance a návštěvníky. I přes velké napětí jsou jezdci pořád přátelští. „Atmosféra je zde opravdu přátelská.“ A co když se nějaká objednávka zapomene? „Nic se neděje,“ říká Wiebke Petzold, šéf obsluhy. Poklidnou atmosféru v prostředí hospitality centra dokáží ocenit i jezdci. „Týmový stan je prostě místo, kde se můžete v klidu posadit a kde můžete trošku “vypnout“ od závodů,“ říká Martin Tomczyk. Ovšem ne jenom pro jezdce je týmový motorhome místem klidu na závodním okruhu. Také mechanici týmu nacházejí zde, za týmovými boxy a kamiony, místo pro odpočinek.  „Motorhome je místo vedle trati, kde se setkávají také mechanici, a mohou se zde trošku pobavit, což utužuje týmového ducha.“
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.