AKTUALIZOVÁNO; Německý Bild dnes přišel s horkou novinkou od Mercedesu. Automobilka startující v německém šampionátu cestovních vozů DTM by si měla zajistit služby dalšího expilota formule 1 za rovný milion amerických dolarů už dnes.
32letý Ralf Schumacher nezískal po vypršení smlouvy s Toyotou ve formuli 1 žádné další angažmá, ale s kariérou závodního pilota ještě končit nehodlá.
Přes dobrou radu svého staršího bratra má dojít každou chvíli mezi oběma stranami ve Stuttgartu k podpisu roční smlouvy s opcí na sezonu 2009.
Aktualizováno: Odpoledne přinesly agenturní zprávy potvrzující informaci. Ralf Schumacher a Mercedes se dohodli na roční spolupráci v šampionátu DTM. Ve smlouvě jsou však dvě klauzule týkající se dalších možností.
V první řadě obsahuje opci na prodloužení smlouvy na sezonu 2009, druhá pak umožňuje mladšímu Schumacherovi vypovědět kontrakt v případě nabídky z formule 1.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?