Podle německého motoristického časopisu Motorsport Aktuell zvažuje vedení automobilky Mercedes nasazení pouze devíti vozu Mercedes Benz C-Klasse do seriálu DTM namísto stávajících deseti. Tým sídlící ve Stuttgartu zvažuje, že nenasadí dva roky staré vozy. Údajně je to prý kvůli snižování nákladů.
Tím pádem by na startu byly čtyři vozy aktuální specifikace 08 a pět vozů specifikace 07. „Není to levné a jednoduché nasazovat dva roky staré vozy. Přinese nám to velké úspory,“ říká Norbert Haug.
Rozdíly ve specifikaci vozů 06 a 07 (06 je stará modelová řada Mercedesu C, zatímco 07 už je nová modelová řada “céčka“) by přinesly o mnoho více náhradních dílů, které by se musely s sebou vozit.
„Potřebujeme šetřit. Pochopitelně každý by chtěl co nejvíce vozů na startu. Ale já si myslím, že je rozhodně zajímavější, když je na startu 18 kvalitních vozů. DTM to nepoškodí,“ dodává Haug.
Obsazení tří ze čtyř aktuálních Mercedesů je předem jasné. Piloty budou Bernd Schneider, Bruno Spengler a Jamie Green. Paul di Resta je nejžhavějším kandidátem na post čtvrtého pilota nového vozu. To znamená, že by s rok starým vozem jezdili Gary Paffett, Mathias Lauda a Susie Stoddart. Jestli se Ralf Schumacher rozhodne vstoupit do DTM, dostane také rok starý vůz. Alexandros Margaritis a Daniel la Rosa už dále s Mercedesem spolupracovat nebudou, tudíž je ve startovním poli DTM v sezóně 2008 neuvidíme.
Tým Audi si počká na váhová zatížení pro vozy ze sezóny 2006. Až podle toho se rozhodne, zda nastoupí s dva roky starými “Audinami“. Promotéři série DTM svým partnerům přislíbili, že ne startu nebude méně něž 18 vozů....
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?