Podle německého motoristického časopisu Motorsport Aktuell zvažuje vedení automobilky Mercedes nasazení pouze devíti vozu Mercedes Benz C-Klasse do seriálu DTM namísto stávajících deseti. Tým sídlící ve Stuttgartu zvažuje, že nenasadí dva roky staré vozy. Údajně je to prý kvůli snižování nákladů.
Tím pádem by na startu byly čtyři vozy aktuální specifikace 08 a pět vozů specifikace 07. „Není to levné a jednoduché nasazovat dva roky staré vozy. Přinese nám to velké úspory,“ říká Norbert Haug.
Rozdíly ve specifikaci vozů 06 a 07 (06 je stará modelová řada Mercedesu C, zatímco 07 už je nová modelová řada “céčka“) by přinesly o mnoho více náhradních dílů, které by se musely s sebou vozit.
„Potřebujeme šetřit. Pochopitelně každý by chtěl co nejvíce vozů na startu. Ale já si myslím, že je rozhodně zajímavější, když je na startu 18 kvalitních vozů. DTM to nepoškodí,“ dodává Haug.
Obsazení tří ze čtyř aktuálních Mercedesů je předem jasné. Piloty budou Bernd Schneider, Bruno Spengler a Jamie Green. Paul di Resta je nejžhavějším kandidátem na post čtvrtého pilota nového vozu. To znamená, že by s rok starým vozem jezdili Gary Paffett, Mathias Lauda a Susie Stoddart. Jestli se Ralf Schumacher rozhodne vstoupit do DTM, dostane také rok starý vůz. Alexandros Margaritis a Daniel la Rosa už dále s Mercedesem spolupracovat nebudou, tudíž je ve startovním poli DTM v sezóně 2008 neuvidíme.
Tým Audi si počká na váhová zatížení pro vozy ze sezóny 2006. Až podle toho se rozhodne, zda nastoupí s dva roky starými “Audinami“. Promotéři série DTM svým partnerům přislíbili, že ne startu nebude méně něž 18 vozů....
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?