Daniel la Rosa opouští tým Mercedesu v Deutche Tourenwagen Masters (DTM). Vypadá to, že neprodloužil svůj kontrakt. Důvodem mohou být i nedostatečné fondy sponzorů.
La Rosa debutoval v DTM v roce 2006 v týmu Mücke Motorsport. Při letošním prvním závodu sice oslnil, když dojel na třetím místě, poté ovšem bodoval už jen v jediném závodě a celkově skončil v šampionátu na 13. místě.
„Vyjednával jsem s Mercedesem dlouho, ale nakonec jsme nenašli společnou řeč. Zkusím se poohlédnout po něčem jiném.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?