I v roce 2008 se na start závodů německého mistrovství cestovních vozů postaví zkušený a stále rychlý Bernd Schneider. Pro legendu série je to již devátá sezona v novodobém DTM, které se jezdí také devět let.
„Bernd měl i vloni dobrou šanci na zisk titulu. Pohled na tabulku v polovině sezony to jasně říkal. Po pár šťouchancích a menších karambolech byla ovšem šance pryč,“ říká Norbert Haug, sportovní šéf značky Mercedes-Benz. V následující sezoně, která startuje 13.března na Hockenheimu, může Bernd opět útočit na mety nejvyšší..
Jméno “Mistr DTM“ si poctivě získal a vybudoval. Bernd Schneider vládne s přehledem téměř všem statistikám DTM: na svém kontě má 5 titulů, 42 vítězství, 24 pole-position a 60 nejrychlejších kol.
Jenom v jediném ohledu zaostává a sice v počtu získaných bodů. Klaus Ludwig se drží v čele s 1792,5 bodů, těsně ho následuje Schneider s 1736,5 bodů. Že se Schneiderovi podaří zdolat i tento rekord, uvidíme možná už letos.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?