I v roce 2008 se na start závodů německého mistrovství cestovních vozů postaví zkušený a stále rychlý Bernd Schneider. Pro legendu série je to již devátá sezona v novodobém DTM, které se jezdí také devět let.
„Bernd měl i vloni dobrou šanci na zisk titulu. Pohled na tabulku v polovině sezony to jasně říkal. Po pár šťouchancích a menších karambolech byla ovšem šance pryč,“ říká Norbert Haug, sportovní šéf značky Mercedes-Benz. V následující sezoně, která startuje 13.března na Hockenheimu, může Bernd opět útočit na mety nejvyšší..
Jméno “Mistr DTM“ si poctivě získal a vybudoval. Bernd Schneider vládne s přehledem téměř všem statistikám DTM: na svém kontě má 5 titulů, 42 vítězství, 24 pole-position a 60 nejrychlejších kol.
Jenom v jediném ohledu zaostává a sice v počtu získaných bodů. Klaus Ludwig se drží v čele s 1792,5 bodů, těsně ho následuje Schneider s 1736,5 bodů. Že se Schneiderovi podaří zdolat i tento rekord, uvidíme možná už letos.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?