Green konečně zavřel ústa pochybovačům. Brit ve své třetí sezoně ukázal skutečný potenciál, když získal 4 pódiová umístění a skončil jako druhý nejlepší jezdec s Mercedesem C – Classe.
Svůj jubilejní 30. start v DTM proměnil ve svoje první vítězství v této populární sérii cestovních vozů. Ale cesta k úspěchům byla velice dlouhá.
„Moje letošní sezóna začala skromně. V kvalifikacích jsem nebyl nejlepší, ale v závodě byla moje rychlost velice dobrá. Konec sezóny dopadl velice dobře. V Barceloně a na Hockenheimu jsem vyhrál. Když vezmete, jak špatný byl můj vstup do sezóny, je celkové čtvrté místo k klasifikaci jezdců dobrým výsledkem. To je optimistické.“
Optimismus Britovi během sezóny často chyběl. Čtyřikrát šesté a jednou jedenácté místo v pěti závodech. Do poloviny sezóny bilance nevypadala vůbec dobře. Tento výsledek nezlepšovalo ani jedno nejrychlejší kolo z Oscherslebenu. Závod v Mugellu neznamenal pro Greena žádnou změnu. „Tam se mi ve čtvrtém kole zlomilo zavěšení. Něž se to stalo, tak jsem jezdil na šestém místě. Mohl jsem získat dobrý výsledek, chtělo to trochu štěstí,“ říká Green.
V holandském Zandvoortu zajel Jamie opět jen nejrychlejší kolo závodu, ale pak už následovala „jeho“ Barcelona. „Po psychické stránce bylo toto vítězství velice důležité. Byl jsem už třetí rok v DTM a ne a ne vyhrát. Hodně mladíků, které jsem potkával v Euro sérii formule 3 a jiných závodních sériích, by mohlo v DTM zvítězit. První vítězství mi hodně pomohlo k tomu, že si věřím, že vyhrávat mohu i já. A opravdu se to potvrdilo na posledním závodu roku na Hockenheimu.“
V Barceloně sice vyhrál s notnou dávkou štěstí, ale svým vítězstvím na finále DTM všem ukázal, čeho je schopný. Jamie by nechtěl zůstat jen u těchto dvou vítězství, ale svoji sbírku by chtěl třeba už v nadcházející sezoně výrazně rozšířit.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.