Mercedes ukončil svoje testy prvního dorosteneckého výběru pro nadcházející sezonu DTM. V italském Mugellu absolvovalo šest talentů třídenní testování s vozem AMG Mercedes C-Klasse.
Zatímco Nicolas Kiesa už měl možnost seznámit se s Audi A4 DTM týmu Futurecom TME, dalšími piloty byli jezdci Euro Serie Formule F3 Cyndie Allemann, Marko Asmer, Maro Engel a Renger van der Zande. Jediný Yelmer Buurman už podobné testy absolvoval. Stalo se tak v roce 2006.
Trať „Autodromo Internazionale del Mugello“ má 5,245 kilometrů. Nizozemci Buurman a van der Zande ukončili sezónu Euro Serie Formule 3 na šestém respektive jedenáctém místě v celkovém hodnocení jezdců.
Cyndie Allemann si dráhu velice dobře pamatuje z června, když zde získala svůj nejlepší výsledek v Euro Serii Formule 3. Tehdy dojela na desátém místě.
Test DTM byl také pro Marko Asmera třešnička na dortu. Uplynulá sezóna britské F3 se mu povedla. Vyhrál celkem devět závodů.
Hned za ním letos skončil Maro Engel. Tento Mnichovan žijící v Monaku má Mugello velice rád a trať patří k jeho nejoblíbenějším.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.