V úterý vyměnil kokpit svého AMG Mercedes C-Klasse za kokpit vozů McLaren Mercedes MP4-21. V roce 2004 získal titul „Young Driver of the year“ a tímto vítězstvím si získal možnost testovat vůz F1.
Di Restovým učitelem se nakonec stal Pedro de la Rosa. Mladý Skot odjel 20 kol na 2,637 km dlouhé variantě okruhu v Silverstone. Poté, co trať po dopoledni oschla, dal si dva stinty po osmi kolech.
„Testování byl neuvěřitelný zážitek a můj největší sen se stal skutečností. Ten pocit, jet s Formulí 1, je nepopsatelný, udělalo to na mne dojem. Je to asi to nejlepší, co jsem kdy zažil,“ řekl di Resta.
V jeho první sezóně v DTM skončil jako nejlepší jezdec s neaktuální verzí vozů, celkově dokonce na pátém místě v hodnocení jezdců s dva roky starým modelem Mercedesu. Ve druhém závodě dojel na druhém místě, což bylo jeho nejlepší letošní umístění, na pódium vystoupil celkem třikrát. Vedle Di Resty testoval F1 i Oliver Jarvis.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?