V úterý vyměnil kokpit svého AMG Mercedes C-Klasse za kokpit vozů McLaren Mercedes MP4-21. V roce 2004 získal titul „Young Driver of the year“ a tímto vítězstvím si získal možnost testovat vůz F1.
Di Restovým učitelem se nakonec stal Pedro de la Rosa. Mladý Skot odjel 20 kol na 2,637 km dlouhé variantě okruhu v Silverstone. Poté, co trať po dopoledni oschla, dal si dva stinty po osmi kolech.
„Testování byl neuvěřitelný zážitek a můj největší sen se stal skutečností. Ten pocit, jet s Formulí 1, je nepopsatelný, udělalo to na mne dojem. Je to asi to nejlepší, co jsem kdy zažil,“ řekl di Resta.
V jeho první sezóně v DTM skončil jako nejlepší jezdec s neaktuální verzí vozů, celkově dokonce na pátém místě v hodnocení jezdců s dva roky starým modelem Mercedesu. Ve druhém závodě dojel na druhém místě, což bylo jeho nejlepší letošní umístění, na pódium vystoupil celkem třikrát. Vedle Di Resty testoval F1 i Oliver Jarvis.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?