Martin Tomczyk vstoupil do společnosti takových jezdců, jakými jsou například Walter Röhrl, Michael Schumacher a Bernd Schneider. ADAC zvolila jezdce, který se narodil v Rosenheimu, za nejlepšího sportovce motorsportu za rok 2007.
Pilot Audi skončil v uplynulé sezoně na celkovém 3. místě se ziskem dvou vítězství, čímž překonal i týmového kolegu a šampiona Mattiase Ekströma.
V porotě byli tři odborní novináři a tři zástupci sportovní komise ADAC. Oceněný nebyl jen za pozoruhodné sportovní výkony na trati, ale také za “fair play“, příkladné chovaní nejen na trati, ale i mimo ní.
„Byl jsem úplně překvapen, když jsme se o tom dozvěděl. Už osm let jezdím a pořád nic. Už jednou jsem předával na jevišti podobnou cenu. Strašně moc mě toto ocenění těší. Znamená to pro mě ještě víc, protože mi tuto cenu udělili odborní porotci, ačkoliv jsem ani nevyhrál titul. Je to velice silná motivace pro příští rok,“ řekl Martin Tomczyk po vyhlášení.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?