Desátý a zároveň poslední závod sezony bude jubilejním 300. závodem pro značku Mercedes v DTM rovněž i ITC, které od roku 1996 pokračovalo jako nástupce starého dobrého DTM. Značka se do motosportu oficiálně vrátila v roce 1988.
V doposavad odjetých závodech reprezentovalo Mercedes 140 jezdců (to je asi 47%). Proti nim bojovali piloti značek Alfa Romeo, Audi, BMW, Ford a Opel. Bernd Schneider, jezdec Mercedesu, zvítězil 42krát, čímž se stal jezdící legendou DTM. To ho dovedlo také k jeho 5 titulům, když všechny získal pro Mercedes. Dalších 21 vítězství přidali piloti a také jedna pilotka - Ellen Lohr v roce 1992 s Mercedesem 190.
Z 32 tratí, na kterých se DTM/ITC od roku 1988 prezentovalo, dokázal Mercedes zvítězit na 29 z nich. Nedařilo se jim pouze na trati v Helsinkách, ta se jela v rámci seriálu ITC, v Sao Paulu a Silverstone. Nejvíce vítězství získali piloti na tradičních tratích jako jsou Nürburgring (28) a Hockenheimring (25).
Letošní sezona:Vitězství: vozy ze Stuttgartu zvítězili šestkrát. Mika Häkkinen na Lausitzringu a v Mugellu, Gary Paffett na Oscherslebenu, Bernd Schneider na Brands Hatch, Bruno Spengler na Norisringu a Jamie Green v Barceloně
Double: třikrát, Gary Paffett/Paul di Resta na Oscherslebenu, Mika Häkkinen/Paul di Resta na Lausitzringu, Bruno Spengler/Bernd Schneider na Norisringu, Jamie Green/Bruno Spengler v Barceloně
Pole Positions: pětkrát, Bruno Spengler na Hockenheimu, na Lausitzring a na Norisringu, Mika Häkkinen na Oscherslebenu a na Brands Hatch
Nejrychlejší kola: pětkrát, Jamie Green na Oscherslebenu a na Zandvoortu, Bruno Spengler na Norisringu, na Nürburgringu a v Barceloně
Double v kvalifikaci: třikrát, Bruno Spengler/Mika Häkkinen na Lausitzringu, Mika Häkkinen/Bruno Spengler na Brands Hatch, Bruno Spengler/Mika Häkkinen na Norisringu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?