Co řekli tovární jezdci Mercedesu před posledním závodem na Hockenheimu? Pokusí se sebrat titul Ekströmovi a Tomczykovi.
Bernd Schneider Kulisa na Hockenheimu bude velkolepá. Doufám také, že přijde hodně fanoušků Mercedesu a pomohou nám. Miluji tuto trať. Těším se na letošní poslední boj.
Bruno Spengler Šampionát je před posledním závodem otevřený. Věřím v napínavou a férovou bitvu s rivaly od Audi a věřím, že nakonec budu mít o bod více něž oni.
Jamie Green Jel jsem zde pětkrát a dvakrát jsem stál na nejlepší startovní pozici a třikrát jsem zajel nejrychlejší kolo závodu. To jsou dobré předpoklady a ještě moje vítězství z Barcelony, pokusím se znovu o nejlepší výsledek.
Mika Häkkinen Se dvěma vítězstvími a dvěma pole position je tato už třetí sezona zatím moje nejlepší. Přes to všechno bych samozřejmě chtěl i Hockenheimu ukázat jak je náš tým letos dobře připravený. Pokutu 20 000 Euro a posun o 10 míst na startu za kolizi s Martinem v Barceloně považuji za nepřiměřenou. Ale dívám se do budoucnosti. V mojí kariéře v F1 (162 závodů) a DTM (29 závodů) jsem jezdil vždy slušně a férově. Nehodlám na tom nic měnit
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.