Co řekli tovární jezdci Mercedesu před posledním závodem na Hockenheimu? Pokusí se sebrat titul Ekströmovi a Tomczykovi.
Bernd Schneider Kulisa na Hockenheimu bude velkolepá. Doufám také, že přijde hodně fanoušků Mercedesu a pomohou nám. Miluji tuto trať. Těším se na letošní poslední boj.
Bruno Spengler Šampionát je před posledním závodem otevřený. Věřím v napínavou a férovou bitvu s rivaly od Audi a věřím, že nakonec budu mít o bod více něž oni.
Jamie Green Jel jsem zde pětkrát a dvakrát jsem stál na nejlepší startovní pozici a třikrát jsem zajel nejrychlejší kolo závodu. To jsou dobré předpoklady a ještě moje vítězství z Barcelony, pokusím se znovu o nejlepší výsledek.
Mika Häkkinen Se dvěma vítězstvími a dvěma pole position je tato už třetí sezona zatím moje nejlepší. Přes to všechno bych samozřejmě chtěl i Hockenheimu ukázat jak je náš tým letos dobře připravený. Pokutu 20 000 Euro a posun o 10 míst na startu za kolizi s Martinem v Barceloně považuji za nepřiměřenou. Ale dívám se do budoucnosti. V mojí kariéře v F1 (162 závodů) a DTM (29 závodů) jsem jezdil vždy slušně a férově. Nehodlám na tom nic měnit
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?