Co řekli tovární jezdci Mercedesu před posledním závodem na Hockenheimu? Pokusí se sebrat titul Ekströmovi a Tomczykovi.
Bernd Schneider Kulisa na Hockenheimu bude velkolepá. Doufám také, že přijde hodně fanoušků Mercedesu a pomohou nám. Miluji tuto trať. Těším se na letošní poslední boj.
Bruno Spengler Šampionát je před posledním závodem otevřený. Věřím v napínavou a férovou bitvu s rivaly od Audi a věřím, že nakonec budu mít o bod více něž oni.
Jamie Green Jel jsem zde pětkrát a dvakrát jsem stál na nejlepší startovní pozici a třikrát jsem zajel nejrychlejší kolo závodu. To jsou dobré předpoklady a ještě moje vítězství z Barcelony, pokusím se znovu o nejlepší výsledek.
Mika Häkkinen Se dvěma vítězstvími a dvěma pole position je tato už třetí sezona zatím moje nejlepší. Přes to všechno bych samozřejmě chtěl i Hockenheimu ukázat jak je náš tým letos dobře připravený. Pokutu 20 000 Euro a posun o 10 míst na startu za kolizi s Martinem v Barceloně považuji za nepřiměřenou. Ale dívám se do budoucnosti. V mojí kariéře v F1 (162 závodů) a DTM (29 závodů) jsem jezdil vždy slušně a férově. Nehodlám na tom nic měnit
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?