Mercedes je překvapen rozhodnutím Audi

Schneider, Bernd
Schneider, Bernd, foto: dtm.de
iM2 25. září 2007 21:21
Sdílej:

Mercedes vyjádřil překvapení nad rozhodnutím Audi stáhnout všechny svoje vozy v nedělním závodě v Barceloně. Šéf Audi pro motorsport Dr. Wolfgang Ullrich učinil toto rozhodnutí v průběhu závodu údajně proto, že někteří jezdci Mercedesu byli na trati moc hrubí.

Jeho rozhodnutí znamenalo, že pod cílovým praporkem projelo pouze 6 vozů Mercedes a španělští diváci začali vyjadřovat svůj nesouhlas. Šéf Mercedesu Norbert Haug  k tomu řekl: „Nechápu rozhodnutí šéfů Audi stáhnout svoje vozy, když jsme se dostali na pozici 1, 2 a 3. Tyto pozice jsme si opravdu zasloužili.“

Bruno Spengler, který je po nedělní událostí už jen dva body za vedoucím mužem tabulky Mattiasem Ekströmem, přiznává, že ho rozhodnutí Audi netrápí. „Myslím, že zde nebyl sebemenší důvod odvolat vozy Audi. My jsme také měli několikrát těžké momenty, ale nikdy jsme auta neodvolali. Myslím, že je to trochu agresivní rozhodnutí. Je ostudné něco takového udělat bez příčiny.“

Šéf Mercedesu Haug dokonce řekl, že Mercedes chtěl sám navrhnout udělení penalizace Häkkinenovi a la Rosovi po nedělním závodě. „HWA tým bude znovu navrhovat udělení penalizace, jsou i podobné situace, které byly řešeny jinou cestou. Doufám ve vzrušující závod na Hockenheimu a situace se doufám uklidní.“

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.