Mercedes vyjádřil překvapení nad rozhodnutím Audi stáhnout všechny svoje vozy v nedělním závodě v Barceloně. Šéf Audi pro motorsport Dr. Wolfgang Ullrich učinil toto rozhodnutí v průběhu závodu údajně proto, že někteří jezdci Mercedesu byli na trati moc hrubí.
Jeho rozhodnutí znamenalo, že pod cílovým praporkem projelo pouze 6 vozů Mercedes a španělští diváci začali vyjadřovat svůj nesouhlas. Šéf Mercedesu Norbert Haug k tomu řekl: „Nechápu rozhodnutí šéfů Audi stáhnout svoje vozy, když jsme se dostali na pozici 1, 2 a 3. Tyto pozice jsme si opravdu zasloužili.“
Bruno Spengler, který je po nedělní událostí už jen dva body za vedoucím mužem tabulky Mattiasem Ekströmem, přiznává, že ho rozhodnutí Audi netrápí. „Myslím, že zde nebyl sebemenší důvod odvolat vozy Audi. My jsme také měli několikrát těžké momenty, ale nikdy jsme auta neodvolali. Myslím, že je to trochu agresivní rozhodnutí. Je ostudné něco takového udělat bez příčiny.“
Šéf Mercedesu Haug dokonce řekl, že Mercedes chtěl sám navrhnout udělení penalizace Häkkinenovi a la Rosovi po nedělním závodě. „HWA tým bude znovu navrhovat udělení penalizace, jsou i podobné situace, které byly řešeny jinou cestou. Doufám ve vzrušující závod na Hockenheimu a situace se doufám uklidní.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?