Oba kandidáti Audi na titul Mattias Ekström a Martin Tomczyk řekli, že udělají všechno proto, aby už v neděli sebrali poslední šanci Mercedesu na titul. Mattiase Ekströma a Martina Tomczyka dělí na čele tabulky pouhé 4 body. Ale Bruno Spengler a Bernd Schneider mají stále ještě matematickou šanci.
Tomczyk stáhl Ekströmův náskok v posledních dvou závodech, když dokázal oba vyhrát. Oba jezdci ovšem slíbili, že jsou připraveni bojovat o titul až do finále na Hockenheimringu.
„První úkol který máme, je porazit jezdce s trojcípou hvězdou na kapotě,“ říká Martin. „Když to zvládneme, tak budeme opravdu šťastní. Já a Mattias nemáme mezi sebou žádné problémy.“
„Martin je můj malý problém,“ uvedl avšak šampión z roku 2004. „Velký problém je, že se musí rozhodnout mezi mnou a Martinem. Vyhrát může jen jeden.“
Šéf Audi Motorsport dr. Wolfgang Ullrich také přiznává, že jsou připraveni už tento týden v Barceloně převzít titul od Mercedesu. Stalo by se tak poprvé od roku 2004, kdy titul získal pro Audi právě Mattias Ekström.
„Mercedes určitě udělá všechno možné, aby se o titulu rozhodlo až příští závod v Německu. Nemám nic proti, ale moji kandidáti jsou jasní,“ objasnil Němec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?