Audi chce sebrat Mercedesu poslední naději

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 20. září 2007 22:05
Sdílej:

Oba kandidáti Audi na titul Mattias Ekström a Martin Tomczyk řekli, že udělají všechno proto, aby už v neděli sebrali poslední šanci Mercedesu na titul. Mattiase Ekströma a Martina Tomczyka dělí na čele tabulky pouhé 4 body. Ale Bruno Spengler a Bernd Schneider mají stále ještě matematickou šanci.

Tomczyk stáhl Ekströmův náskok v posledních dvou závodech, když dokázal oba vyhrát. Oba jezdci ovšem slíbili, že jsou připraveni bojovat o titul až do finále na Hockenheimringu.

„První úkol který máme, je porazit jezdce s trojcípou hvězdou na kapotě,“ říká Martin. „Když to zvládneme, tak budeme opravdu šťastní. Já a Mattias nemáme mezi sebou žádné problémy.“

„Martin je můj malý problém,“ uvedl avšak šampión z roku 2004. „Velký problém je, že se musí rozhodnout mezi mnou a Martinem. Vyhrát může jen jeden.“

Šéf Audi Motorsport dr. Wolfgang Ullrich také přiznává, že jsou připraveni už tento týden v Barceloně převzít titul od Mercedesu. Stalo by se tak poprvé od roku 2004, kdy titul získal pro Audi právě Mattias Ekström.

„Mercedes určitě udělá všechno možné, aby se o titulu rozhodlo až příští závod v Německu. Nemám nic proti, ale moji kandidáti jsou jasní,“ objasnil Němec.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.