Co řekli tovární jezdci Mercedesu před nadcházejícím závodem v katalánské Barceloně? Poperou se ještě o titul?
Bernd Schneider Pro nacházející závod v Barceloně jsem optimista, trať mi je známá z jiných cestovních sérií a je velice zajímavá. Osobně zde rád závodím. DTM se letos blíží do finále.
Bruno Spengler Okruh nabídne hodně předjížděních manévrů a směsici různých zatáček, bude to zábavné. Je zde velké opotřebení pneumatik, takže s tím budeme bojovat. Chtěl bych stáhnout odstup vedoucích jezdců tabulky. Bude zde hodně lidí, jako je tomu například na Hockenheimringu.
Jamie Green Nadcházející závod je velice důležitý pro vývoj v šampionátu. Budeme bojovat mezi sebou, ale i pro pobavení publika. Poslední závod se blíží, tak ať si konec sezóny vychutnají.
Mika Häkkinen Vloni jsme zde měl šanci na pódiové umístění, ale tvrdý předjíždějící manévr od jiného jezdce mi v tomto umístění zabránil. Letos se chci na startu dostat co nejdál a získat v super-pole nejlepší výchozí pozici. Pak je pódiové umístění před španělským publikem na dosah.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?