Co řekli po závodě tři nejlepší jezdci, zároveň kandidáti na titul a jejich šéfové? Kupodivu byli všichni spokojeni!
Martin Tomczyk – Audi, 1. Víkend pro mě nezačal v pátek zrovna nejlépe, ale velice dobře skončil. Úspěch byl zasloužený. Naše strategie byla perfektní, takže jsem si mohl vychutnat jízdu. Moje časy byly poměrně konstantní. Vlastně jsem nemusel ani zastavovat, protože po každé zastávce to bylo stejné. Jsem šťastný, že se mi podařilo zkrátit odstup v šampionátu a přeji si silné závody v Barceloně a na Hockenheimringu.
Bruno Spengler – Mercedes, 2. S druhým místem jsem opravdu spokojený. Moje auto bylo velmi dobré a konstantní. Když jsem předjel Toma (Kristensena), tak jsem byl rychlejší a mohl si vytvořit náskok. Na další závody se dívám s vírou, i když mám ztrátu deseti bodů. Teď se s tím budu snažit ještě něco udělat, protože nic není nemožné.
Mattias Ekström – Audi, 3. V závodě jsem měl co dohánět, takže to byla dobrá “akce“. Byla to zábava. Jsem rád, že se mnou Timo (Scheider) tak tvrdě nebojoval. Po zkažené kvalifikaci, kdy jsem startoval až desátý, jsem se posunul až na třetí místo. To je hodně dobré.
Dr. Wolfgang Ullrich, Audi Motorsport Přál jsem si dobrý závod a ukázalo se, že jsme měli dobrou strategii a vytěžili jsme maximum. Diváci viděli dobrý a férový závod. Divácká kulisa zde byla výborná. Martin byl výborný a odjel bezchybný závod a Mattias byl celý závod konstantně rychlý. Ale i když dnes šlo vše podle plánu, víme, že Mercedes je silný soupeř.
Norbert Haug, Mercedes Motorsport Dnes to ušlo, pro nás je dobré, že příští závod budeme mít zase lehčí auta a můžeme stáhnout rozdíl v šampionátu. Deset bodů ztráty na vedoucího muže není nejlepší výchozí pozice, Audi je proto favoritem v boji o titul. To ale neznamená, že se vzdáme, spíše naopak. Uděláme vše pro to, abychom vyhráli v Barceloně a na Hockenheimringu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?