Co řekli po závodě tři nejlepší jezdci, zároveň kandidáti na titul a jejich šéfové? Kupodivu byli všichni spokojeni!
Martin Tomczyk – Audi, 1. Víkend pro mě nezačal v pátek zrovna nejlépe, ale velice dobře skončil. Úspěch byl zasloužený. Naše strategie byla perfektní, takže jsem si mohl vychutnat jízdu. Moje časy byly poměrně konstantní. Vlastně jsem nemusel ani zastavovat, protože po každé zastávce to bylo stejné. Jsem šťastný, že se mi podařilo zkrátit odstup v šampionátu a přeji si silné závody v Barceloně a na Hockenheimringu.
Bruno Spengler – Mercedes, 2. S druhým místem jsem opravdu spokojený. Moje auto bylo velmi dobré a konstantní. Když jsem předjel Toma (Kristensena), tak jsem byl rychlejší a mohl si vytvořit náskok. Na další závody se dívám s vírou, i když mám ztrátu deseti bodů. Teď se s tím budu snažit ještě něco udělat, protože nic není nemožné.
Mattias Ekström – Audi, 3. V závodě jsem měl co dohánět, takže to byla dobrá “akce“. Byla to zábava. Jsem rád, že se mnou Timo (Scheider) tak tvrdě nebojoval. Po zkažené kvalifikaci, kdy jsem startoval až desátý, jsem se posunul až na třetí místo. To je hodně dobré.
Dr. Wolfgang Ullrich, Audi Motorsport Přál jsem si dobrý závod a ukázalo se, že jsme měli dobrou strategii a vytěžili jsme maximum. Diváci viděli dobrý a férový závod. Divácká kulisa zde byla výborná. Martin byl výborný a odjel bezchybný závod a Mattias byl celý závod konstantně rychlý. Ale i když dnes šlo vše podle plánu, víme, že Mercedes je silný soupeř.
Norbert Haug, Mercedes Motorsport Dnes to ušlo, pro nás je dobré, že příští závod budeme mít zase lehčí auta a můžeme stáhnout rozdíl v šampionátu. Deset bodů ztráty na vedoucího muže není nejlepší výchozí pozice, Audi je proto favoritem v boji o titul. To ale neznamená, že se vzdáme, spíše naopak. Uděláme vše pro to, abychom vyhráli v Barceloně a na Hockenheimringu.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.