Co řekli po závodě tři nejlepší jezdci, zároveň kandidáti na titul a jejich šéfové? Kupodivu byli všichni spokojeni!
Martin Tomczyk – Audi, 1. Víkend pro mě nezačal v pátek zrovna nejlépe, ale velice dobře skončil. Úspěch byl zasloužený. Naše strategie byla perfektní, takže jsem si mohl vychutnat jízdu. Moje časy byly poměrně konstantní. Vlastně jsem nemusel ani zastavovat, protože po každé zastávce to bylo stejné. Jsem šťastný, že se mi podařilo zkrátit odstup v šampionátu a přeji si silné závody v Barceloně a na Hockenheimringu.
Bruno Spengler – Mercedes, 2. S druhým místem jsem opravdu spokojený. Moje auto bylo velmi dobré a konstantní. Když jsem předjel Toma (Kristensena), tak jsem byl rychlejší a mohl si vytvořit náskok. Na další závody se dívám s vírou, i když mám ztrátu deseti bodů. Teď se s tím budu snažit ještě něco udělat, protože nic není nemožné.
Mattias Ekström – Audi, 3. V závodě jsem měl co dohánět, takže to byla dobrá “akce“. Byla to zábava. Jsem rád, že se mnou Timo (Scheider) tak tvrdě nebojoval. Po zkažené kvalifikaci, kdy jsem startoval až desátý, jsem se posunul až na třetí místo. To je hodně dobré.
Dr. Wolfgang Ullrich, Audi Motorsport Přál jsem si dobrý závod a ukázalo se, že jsme měli dobrou strategii a vytěžili jsme maximum. Diváci viděli dobrý a férový závod. Divácká kulisa zde byla výborná. Martin byl výborný a odjel bezchybný závod a Mattias byl celý závod konstantně rychlý. Ale i když dnes šlo vše podle plánu, víme, že Mercedes je silný soupeř.
Norbert Haug, Mercedes Motorsport Dnes to ušlo, pro nás je dobré, že příští závod budeme mít zase lehčí auta a můžeme stáhnout rozdíl v šampionátu. Deset bodů ztráty na vedoucího muže není nejlepší výchozí pozice, Audi je proto favoritem v boji o titul. To ale neznamená, že se vzdáme, spíše naopak. Uděláme vše pro to, abychom vyhráli v Barceloně a na Hockenheimringu.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.