Po kvalifikaci se o svých názorech, radosti a starostech s novináři podělili vítěz Tomczyk, jeho týmoví kolegové Scheider a Kristensen i nejlepší zástupce Mercedesu Spengler. Situaci shrnuli také šéfové sportovních oddělení Audi a Mercedesu.
Martin Tomczyk - Audi, 1. Jsem přešťastný ze získané pole-position. Čím horší to bylo včera a dnes ráno, tak o to více jsem si to vynahradil v kvalifikaci. Výchozí pozice pro závod je velice dobrá. Cíl je jasný, ujet hned od začátku co nejvíce Mercedesům!
Timo Schneider - Audi, 2. Jsem velmi šťastný s dnešním výsledkem. Když už jsme byli v posledním kole tři auta, tak z toho vyšla první tři místa. Takže je to senzační výsledek. Na zítřek přeji vše nejlepší našemu týmu.
Tom Kristensen - Audi, 3. První, druhá a dokonce i třetí pozice pro Audi je super. Dnes jsme byli velice silní, akorát já jsem nejezdil konzistentní časy. Povrch na Nürburgringu je dost zvláštní a dost to tady klouže. Bohužel se mi nepodařilo v jednom kole zajet všechny sektory dobře, ale s výsledkem jsem spokojen.
Bruno Spengler - Mercedes, 4. S mojí poslední sadou pneumatik jsem v prvním kole probrzdil. Proto už to potom nešlo tak optimálně. Čtvrté místo ale není nakonec špatná startovní pozice. Na zítřek si přeji projet první zatáčku bez nehody a dobrý start.
Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport S výkonem v této kvalifikaci jsem spokojen. Potřetí za sebou stojíme v předu. Kvalifikace byla napínavá. Celkově jsme zde viděl,i jak jsou v DTM rozdíly malé. Martinovi, Timovi a Tomovi přeji, aby získali body. U Mattiase to všecko nefungovalo na 100%, proto nepostoupil do TOP 8. Ale to byla jenom kvalifikace, závod je až zítra a teprve se uvidí . Jsem nadšený také z toho, kolik lidí se přišlo podívat na tuto krásnou kvalifikaci na Nürburgringu.
Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Viděli jsme dobrou týmovou práci, na čtvrtém až devátém místě stojí Mercedesy C-Klasse. Celkem máme devět aut v první čtrnáctce jezdců. Naše auta mají pořád ještě 10 kilogramů navíc proti konkurenční Audi. Jsme ale naprosto konkurenceschopní a neztrácíme mnoho. Na zítřek bych si přál dobrý start, abychom mohli ještě zabojovat v šampionátu. V první řadě chceme jet fair.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.