Po kvalifikaci se o svých názorech, radosti a starostech s novináři podělili vítěz Tomczyk, jeho týmoví kolegové Scheider a Kristensen i nejlepší zástupce Mercedesu Spengler. Situaci shrnuli také šéfové sportovních oddělení Audi a Mercedesu.
Martin Tomczyk - Audi, 1. Jsem přešťastný ze získané pole-position. Čím horší to bylo včera a dnes ráno, tak o to více jsem si to vynahradil v kvalifikaci. Výchozí pozice pro závod je velice dobrá. Cíl je jasný, ujet hned od začátku co nejvíce Mercedesům!
Timo Schneider - Audi, 2. Jsem velmi šťastný s dnešním výsledkem. Když už jsme byli v posledním kole tři auta, tak z toho vyšla první tři místa. Takže je to senzační výsledek. Na zítřek přeji vše nejlepší našemu týmu.
Tom Kristensen - Audi, 3. První, druhá a dokonce i třetí pozice pro Audi je super. Dnes jsme byli velice silní, akorát já jsem nejezdil konzistentní časy. Povrch na Nürburgringu je dost zvláštní a dost to tady klouže. Bohužel se mi nepodařilo v jednom kole zajet všechny sektory dobře, ale s výsledkem jsem spokojen.
Bruno Spengler - Mercedes, 4. S mojí poslední sadou pneumatik jsem v prvním kole probrzdil. Proto už to potom nešlo tak optimálně. Čtvrté místo ale není nakonec špatná startovní pozice. Na zítřek si přeji projet první zatáčku bez nehody a dobrý start.
Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport S výkonem v této kvalifikaci jsem spokojen. Potřetí za sebou stojíme v předu. Kvalifikace byla napínavá. Celkově jsme zde viděl,i jak jsou v DTM rozdíly malé. Martinovi, Timovi a Tomovi přeji, aby získali body. U Mattiase to všecko nefungovalo na 100%, proto nepostoupil do TOP 8. Ale to byla jenom kvalifikace, závod je až zítra a teprve se uvidí . Jsem nadšený také z toho, kolik lidí se přišlo podívat na tuto krásnou kvalifikaci na Nürburgringu.
Norbert Haug, šéf Mercedes Motorsport Viděli jsme dobrou týmovou práci, na čtvrtém až devátém místě stojí Mercedesy C-Klasse. Celkem máme devět aut v první čtrnáctce jezdců. Naše auta mají pořád ještě 10 kilogramů navíc proti konkurenční Audi. Jsme ale naprosto konkurenceschopní a neztrácíme mnoho. Na zítřek bych si přál dobrý start, abychom mohli ještě zabojovat v šampionátu. V první řadě chceme jet fair.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?