NÜRBURGRING - 2. TEST; Ve druhém tréninku na Nürburgringu zaznamenal nejlepší čas Alexandre Prémat. Alexander zajel s rok starým vozem Audi A4 čas 1:24,382, který byl o 0,111 sekundy rychlejší, než čas jeho týmového kolegy Kristensena s letošní specifikací vozu Audi.
Na třetím místě se umístil nejlepší jezdec Mercedesu Jamie Green.Jamie Green zároveň odkroužil nejvíce kol v druhém tréninku. Na dalších pozicích se umístili Bruno Spengler s Mercedesem,Timo Scheider s Audi, a pak už byli piloti Mercedesu Paul di Resta, Mika Häkkinen, Bernd Schneider a Gary Paffett.
Na desátém místě se umístil vedoucí muž šampionátu Ekström, kterému se ani odpoledne příliš nedařilo. Na vítězného Premata ztratil kolem 6 desetin. Překvapením v negativním smyslu je až 14. místo Tomczyka, týmového kolegy Ekströma a průběžně druhého jezdce tabulky.
Jezdci se v pátek potýkali s proměnlivým počasím, když start prvního ranního tréninku musel být odložen o půl hodiny. V druhém tréninku se počasí už umoudřilo a trať byla převážně suchá.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?